اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان مرکزی:

اعزام 25 هزار زائر استان مرکزی به حرم امام خمینی

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان مرکزی از پیش‌بینی 600 دستگاه اتوبوس به منظور جابه‌جایی زائران مرقد مطهر امام (ره) به تهران خبر داد.

اعزام 25 هزار زائر استان مرکزی به حرم امام خمینی

غلامرضا مشرفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: از این میزان یک هزار دستگاه اتوبوس توسط سازمان اتوبوسرانی و مابقی توسط این اداره تامین شده است.

وی تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم با استان‌های همجوار به عمل آمده تا چنانچه در بخش ناوگان حمل و نقل با کمبودی مواجه شدیم، از استان‌های دیگر تامین کنیم.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان مرکزی با بیان اینکه مسئولیت ناوگان حمل و نقل ستاد گرامیداشت ارتحال امام(ره) به اداره حمل و نقل واگذار شده است گفت: این کمیته مسئولیت جابه‌جایی بیش از 25 هزار زائر مرقد بنیانگذار جمهوری اسلامی را از این استان بر عهده دارد.

مشرفی گفت: تمام این زائران به مدت یک روز زیر پوشش بیمه شخص ثالث قرار می‌گیرند. اتوبوس‌‌های در نظر گرفته شده برای جابه‌جایی مسافران کاملا مجهز بوده و از امکانات مناسب گرمایشی و سرمایشی برخوردارند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم حضور گسترده شهروندان در مراسم ارتحال امام(ره) گفت: امام (ره) به عزاداری‌های ما احتیاجی ندارد، اما برگزاری مراسم ارتحال ایشان نیاز جامعه است، زیرا دشمن از این حضور، وحدت، انسجام و یکپارچگی ملت بزرگ ایران وحشت دارد.

مشرفی اظهار داشت: امام خمینی(ره) بزرگترین شخصیت قرن معاصر است و موجب عزت و افتخار ایران اسلامی است.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول