اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات استان زنجان خبر داد

برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی(ره) در 200 مسجد زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: مراسم ارتحال امام خمینی(ره) در 200 مسجد استان زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی(ره) در 200 مسجد زنجان

حجت‌الاسلام دشتکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: همزمان با ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران برنامه‌های تبیینی توسط اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه به اندیشه، سیره و دیدگاه‌های امام راحل درباره موضوعات مختلف در قالب گفتمان‌ در استان زنجان پرداخته می‌شود، خاطر نشان کرد: این گفتمان‌ها در مساجد، مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز جمعیتی برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه از شخصیت‌های علمی و مبلغان برای حضور در ویژه برنامه‌های ارتحال امام خمینی(ره) دعوت می‌شود، اضافه کرد: روحانیون بومی و غیربومی نیز به منظور تبیین اندیشه‌ها و سیره امام راحل(ره) به مناطق مختلف استان زنجان اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اعزام مبلغان اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با کاروان‌های اعزامی به مرقد مطهر امام خمینی(ره) تصریح کرد: از تشکل‌هایی که در زمینه ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و بزرگداشت ایشان برنامه‌هایی دارند، حمایت می‌کنیم.

حجت‌الاسلام دشتکی به اجرای برنامه‌های مذهبی و بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) در سطح استان زنجان اشاره کرد و افزود: به مناسبت ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران از برنامه‌های مساجد و اماکن مذهبی استان نیز حمایت می‌کنیم.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های ویژه ارتحال امام خمینی(ره) در استان زنجان اظهار داشت: 200 مسجد در سطح استان به مناسبت ارتحال امام راحل برنامه اجرا می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان  با بیان اینکه در همه شهرستان‌های استان زنجان یک برنامه محوری همزمان با ارتحال امام خمینی(ره) برگزار می‌شود، ادامه داد: برنامه‌های ویژه‌ای نیز در نماز جمعه اجرا می‌شود.

انتهای پیام/س30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول