اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون خدمات شهری شهرداری قم عنوان کرد

تشکیل کمیته‌های هفت‌گانه به مناسبت ایام ارتحال امام خمینی

خبرگزاری فارس: معاون خدمات شهری شهرداری قم از تشکیل کمیته‌های هفت‌گانه برای ساماندهی روند ارائه خدمات در ایام سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) خبر داد.

تشکیل کمیته‌های هفت‌گانه به مناسبت ایام ارتحال امام خمینی

جهانبخش نجف‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به وظایف شهرداری قم در ایام ویژه سال اظهار داشت: شهرداری قم به منظور رفاه حال زائران و مجاوران کریمه اهل‌بیت(س) اقدامات ویژه‌ای به مناسبت ایام 14 و 15 خرداد ماه در نظر دارد.

وی به تشکیل ستادهای ویژه خدمات‌رسانی به زائران در شهرداری قم اشاره کرد و ادامه داد: در سال جاری چند طرح جدید توسط شهرداری قم در ایام رحلت امام خمینی(ره) و 15 خرداد اجرا می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری قم عنوان داشت: شهرداری قم امسال قصد دارد در مراسم‌های ویژه سال علاوه بر فعالیت در کمیته‌هایی که از سوی استانداری و فرمانداری تشکیل می‌شود، کمیته‌‌های ویژه‌ای تشکیل داده و نسبت به ارائه خدمات رفاهی به زائران و مجاوران کریمه اهل‌بیت(س) تلاش کند.

نجف‌زاده در ادامه با اشاره به تشکیل هفت کمیته در شهرداری قم ابراز داشت: کمیته‌های فرهنگی و اطلاع‌رسانی، مالی و پشتیبانی، حمل و نقل و ترافیک، آسیب‌شناسی، فنی و عمرانی، خدمات ایمنی و اجرایی کمیته‌های تشکیل شده در شهرداری قم هستند.

وی با اشاره به اینکه تمام این کمیته‌ها در امر خدمات‌رسانی دخالت دارند ابراز داشت: راهنمایی زائران، تهیه و توزیع آب آشامیدنی، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و ... از برنامه‌های ارائه شده از سوی این کمیته‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول