اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان:

اجرای طرح امنیت اخلاقی نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها است

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان گفت: اجرای طرح امنیت اخلاقی نیازمند همکاری همه دستگاه‌های فرهنگی است.

اجرای طرح امنیت اخلاقی نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها است

وجیه‌الله موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: با توجه به ناهنجاری‌های موجود در جامعه به‌ویژه در زمینه عفاف و حجاب، نیروی انتظامی هرساله طرح امنیت اخلاقی را در جامعه اجرا می‌کند.

وی با بیان اینکه با اجرای این طرح تذکرات لازم به افراد بدپوشش و بی‌حجاب داده می‌شود، افزود: برنامه نیروی انتظامی برخورد با افراد بی‌حجاب و بدپوشش است.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان با اشاره به ارائه تذکرات ارشادی به این افراد، خاطرنشان کرد: در صورت تکرار بدحجابی و بدپوششی این افراد به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

وی بابیان اینکه بیشترین تاکید نیروی انتظامی تذکرات ارشادی است، تصریح کرد: در صورتی که برخی افراد موجب ایجاد ناهنجاری در جامعه شوند، برخوردهای قانونی صورت می‌گیرد.

موسوی بر ضرورت فرهنگ‌سازی در زمینه ارتقای امنیت اخلاقی در جامعه تاکید کرد و افزود: انجام فعالیت‌های تاثیرگذار فرهنگی موجب برنامه‌ریزی لازم در این زمینه می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون حضور نیروی انتظامی برای اجرای طرح امنیت اخلاقی در جامعه کارساز بوده است، افزود: نیروی انتظامی به تنهایی نمی‌تواند در این زمینه فعالیت کند.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان برضرورت همکاری همه دستگاه‌های اجرایی فرهنگی برای مقابله با ناهنجاری‌های جامعه تاکید کرد و افزود: در صورت همکاری و تعامل سایر ارگان‌ها این طرح به نحو مطلوبی در کشور اجرایی می‌شود.

وی برضرورت دخالت ائمه جمعه و جماعات و ارگان‌هایی همچون سازمان تبلیغات اسلامی و فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه ترویج فرهنگ پوشش در جامعه تاکید کرد و گفت: اگر چه فعالیت‌های مطلوبی از سوی نیروی انتظامی در سال‌های اخیر برای رفع ناهنجاری‌های اجتماعی انجام شده است، اما وظیفه دستگاه‌های فرهنگی در این زمینه سنگین‌تر است.

موسوی مسئله بی‌حجابی و بدحجابی را مسئله‌ای اجتماعی عنوان کرد و گفت: نباید این مسئله به مسئله‌ای امنیتی تبدیل شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول