اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی:

فرهنگ‌سازی برای ارتقای امنیت اخلاقی اولویت امسال است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی فرهنگ‌سازی برای ارتقای امنیت اخلاقی، تشدید مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر را از اولویت‌های کاری سال جاری برشمرد.

فرهنگ‌سازی برای ارتقای امنیت اخلاقی اولویت امسال است

 به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علی نصرتی صبح امروز در نخستین کمیسیون تخصصی امنیت اخلاقی در سال جدید اظهار کرد: در مقابل هجمه‌‌های فرهنگی استکبار، پیروی از سیره پاک فاطمه زهرا (س) قوی‌ترین پشتوانه‌ای است که امنیت اخلاقی جامعه را تضمین می‌کند.

وی تصریح کرد: تهاجم فرهنگی بخشی از تاکتیک‌‌های شوم دشمنان انقلاب اسلامی است و تمام مسئولان و مردم موظف هستند برای ناکام گذاشتن این حربه نرم به صورت هوشمندانه وارد صحنه شوند و اجازه ندهند بدخواهان نظام خواسته‌های ناپاک خود را بر ما تحمیل کنند.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه اخلاق اساس ماندگاری و فساد اخلاقی سبب نگرانی است، خاطرنشان کرد: وجود برخی جرائم و ناهنجاری‌های اجتماعی معلول یکسری غفلت‌ها و کم‌کاری‌ها است که پایه این نقاط ضعف باید با  آسیب‌شناسی صحیح و مدیریت و نظارت دقیق از پیکره جامعه اسلامی برچیده شود.

نصرتی در پایان فرهنگ‌سازی برای ارتقای امنیت اخلاقی، تشدید مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر را از اولویت‌های کاری خود در سال جاری عنوان کرد و گفت: با جرائم و تخلفاتی که به هر شکلی امنیت اجتماعی، اقتصادی و اجتماعی جامعه را مختل کند به شدت و بدون هیچ تعارفی برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول