اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان بوشهر:

طرح امنیت اخلاقی با جدیت ادامه دارد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: طرح امنیت اخلاقی نیروی انتظامی امسال نیز با جدیت و همت ماموران ناجا در استان بوشهر ادامه می‌یابد.

طرح امنیت اخلاقی با جدیت ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر رضا محمدی‌یگانه صبح امروز در جمع اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با اشاره به نامگذاری سال 91 به‌عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی از طرف مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اظهار داشت: فرامین صادره از طرف معظم له بعنوان یک تکلیف شرعی است و همه وظیفه داریم زمینه اجرایی شدن این فرامین را فراهم کنیم.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: با برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌های متنوع و به همت همه همکاران تمام توان و استعداد خود را برای محقق شدن خواسته‌های مقام معظم رهبری در راستای این نامگذاری به کار می‌گیریم.

محمدی‌یگانه گفت: مانورها و طرح‌های انتظامی باید هدفمند باشند چون اگر طرحی هدفمند نباشد دارای اثربخشی مناسب نیست.

وی با بیان اینکه هدف نهایی همه طرح‌ها ارتقای امنیت اجتماعی است یادآور شد: اگر در نیروی انتظامی طرحی منتج به ارتقای امنیت اجتماعی نشود ابتر و ناقص است و این یعنی هدر دادن امکانات، تجهیزات و سرمایه.

محمدی یگانه دیدار مسئولان ناجا با مقام معظم فرماندهی کل قوا (مدظله العالی) در ابتدای سال را یک موهبت الهی و خاطره به یاد ماندنی عنوان کرد و گفت: چهره بشاش و تبسم معظم له در تمام مدت این دیدار نشان از رضایت ایشان از اقدامات و برنامه‌های ناجا می‌داد و این حرکت بهترین پاداش برای خدمت صادقانه پلیس است.

محمدی یگانه گفت: جمع آوری تجهیزات ماهواره و تشدید مبارزه با قاچاق کالا و مفاسد اقتصادی، تلاش در جهت کاهش تصادفات و تلفات ناشی از حوادث ترافیکی و اجرای طرح‌های عملیاتی برای مناطق آلوده نیز در دستور کار پلیس در سال جاری قرار دارد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر رسیدگی به امور خانواده معظم شهدا و ایثارگران را از اهم برنامه‌های این فرماندهی در سال 91 عنوان و خاطر نشان کرد: خانواده شهدا به گردن ما حق دارند و ما باید با درک وضعیت روحی و روانی این عزیزان در جهت رفع مسائل و مشکلات آنان اهتمام جدی داشته باشیم.

فرمانده انتظامی استان بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود برگزاری کلاس‌های استانداردسازی رفتار کارکنان را مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان کرد: برخورد پلیس با مردم باید قانونمند و نشأت گرفته از رأفت و عطوفت اسلامی و انسانی باشد.

وی تاکید و تشدید نظم و انضباط ظاهری و معنوی و توانمند سازی سربازان را از مهم‌ترین محورهای مورد تاکید ناجا در سال جاری عنوان کرد و در تشریح دیگر اولویت‌های فرماندهی انتظامی استان در این سال یادآور شد: بحث امنیت اخلاقی تعطیل بردار نیست و این یک وظیفه قانونی است که باید به جد پیگیری و اجرا شود.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول