اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی خبر داد

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی در آذربایجان غربی به مرحله اجرا درآمد.

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در آذربایجان غربی

کریم اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در راستای پاکسازی مناطق آلوده و مبارزه با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر، طرح ارتقای امنیت اجتماعی به مدت 3 روز در آذربایجان غربی به مرحله اجرا درآمده است.

وی با اشاره به مزایای اجرای این طرح، تصریح کرد: در قالب اجرای این طرح اکثر نقاط جرم خیز شناسایی و با تلاش ماموران پاکسازی و 5 کیلو و 236 گرم مواد مخدر کشف و ضبط شد.

این مسئول با اشاره به تعداد افراد دستگیر شده در این زمینه، خاطرنشان کرد: در این ارتباط 93 نفر تهیه کننده توزیع کننده مواد مخدر و 3 دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

اکبری با اشاره به اینکه در این راستا معتادان نیز دستگیر شدند، گفت: دستگیری 48 نفر معتاد از دیگر اقدامات انجام گرفته در راستای اجرای این طرح بود که این معتادان برای درمان به مراکز بازپروری معرفی شدند.

وی با بیان اینکه پاکسازی مناطق مختلف شهر از مواد مخدر از جمله اقداماتی است که از سال‌های گذشته مورد توجه قرار گرفته است، افزود: در این زمینه اقدامات لازم برای پاکسازی مناطق مختلف شهر انجام می‌گیرد.

این مسئول گفت: در طول اجرای این طرح معتادانی که خود را به مراکز درمانی معرفی نکرده و کارت شناسایی ندارند در اجرای این طرح دستگیر و به مراکز درمانی برای ترک اعتیاد معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول