اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی:

آموزش‌ پایه اصلی تحقق امنیت اجتماعی است

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گسترش آموزش‌های هدفمند را پایه اصلی تحقق و تضمین امنیت اجتماعی دانست.

آموزش‌ پایه اصلی تحقق امنیت اجتماعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حجت‌الله آقایی‌راد ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه معاون جدید تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی استان مرکزی اظهار داشت: آموزش رمز اصلی در ارتقاء هر مجموعه و سازمانی است و مجموعه‌ای خواهد توانست در رسیدن به اهداف موفق عمل کند که به امر آموزش توجه جدی کند.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی همواره به دانش کارکنان خود توجه ویژه‌ای داشته و برنامه‌های مختلفی را در این راستا به منصه ظهور رسانده است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی با تاکید بر اینکه آموزش در پویایی، بالندگی و نقش‌آفرینی بهتر افراد در جامعه سهم بسزایی دارد خاطر نشان کرد: آموزش در نیروی انتظامی در راستای امنیت اجتماعی بوده و به عنوان یکی از مهم‌ترین و والاترین ارزش‌ها، اهمیت و جایگاه ویژه‌ای دارد.

آقایی‌راد ادامه داد: یکی از وظایف اصلی و حیاتی نیروی انتظامی آموزش کارکنان ورزیده است، نیروی انتظامی به دنبال این است تا با ارتقاء آموزش کارکنان در زمینه‌های علمی و اجتماعی کارآیی و کارآمدی را در ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم افزایش دهد.

وی افزود: برنامه‌ریزی به منظور ارتقاء هر چه بهتر سطح کیفی برنامه‌های آموزش در این نیرو آغاز شده و ارائه آموزش در زمینه مهارت‌های زندگی، قضایی، مطالب نوین و به‌روز از جمله آموزش‌های پیش‌بینی شده در نیروی انتظامی است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به اهمیت آموزش در تبیین ارزش‌ها افزود: اهمیت و ارزش آموزش را می‌توان در تبیین ارزش و هنجارهای دیگر دید و از این‌رو می‌توان آموزش‌ را نشانه کلیدی برای دیگر ارزش‌ها نام برد.

در این مراسم سیداحمد خسروی به عنوان سرپرست تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی استان مرکزی معرفی شد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول