اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین انتظامی ارومیه تأکید کرد

تحقق امنیت اجتماعی با تعامل مردم و پلیس

خبرگزاری فارس: جانشین انتظامی ارومیه گفت: امنیت اجتماعی امروزه با تعامل مردم و پلیس محقق می‌شود.

تحقق امنیت اجتماعی با تعامل مردم و پلیس

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، احمد فتاحعلی شامگاه دوشنبه در اجتماع دانش‌آموزان شهرستان ارومیه که به مناسبت ایام‌الله دهه فجر برگزار شد، اظهار داشت: مأموران نیروی انتظامی درصدد هستند علاوه بر اجرای مفاد قانونی برای استحکام جامعه‌ای پایدار، حس مسئولیت‌پذیری را میان مردم برای با اهمیت برشمردن، قانون ایجاد کنند.

وی از نیروی انتظامی به عنوان حافظ امنیت، جان و مال مردم نام برد و افزود: اگر امنیت نباشد تحصیل، کار و اشتغال هم نخواهد بود.

این مسئول اضافه کرد: امنیت از هر شاخصه دیگری مهم‌تر است و امروزه کشور از این نعمت برخوردار است.

فتاحعلی خاطرنشان کرد: اگر ارتباط پلیس با مردم به نحو احسن صورت پذیرد مردم نیز خود را یار و یاور پلیس می‌دانند و این مهم می‌تواند به کاهش جرم نیز کمک کند.

وی با بیان اینکه مدارس یکی از ارکان اصلی برقراری امنیت اجتماعی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه هستند، خاطرنشان کرد: دشمن همیشه به فکر ضربه‌زدن به ارزش‌های والای انقلاب اسلامی بوده که جوانان با پایبندی به ارزش‌های انقلاب اسلامی و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری، باید توطئه آنها را خنثی کنند.

وی افزود: ارائه آموزش‌های همگانی به دانش‌آموزان در راستای مقابله با تهدیدات و تهاجم فرهنگی دشمنان ضروری است.

به گفته این مسئول در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی جوانان باید مراقب تهدیدات دشمن از قبیل جرایم اینترنتی، مواد مخدر و ماهواره باشند.

فتاحعلی به خانواده‌ها توصیه کرد رفتار فرزندان خود را کنترل و در صورت مشاهده هر نوع مشکل مراتب را از طریق مشاوران و مددکاران اجتماعی برطرف کنند تا از بروز مشکلات حاد در جامعه پیشگیری شود.

جانشین فرماندهی انتظامی ارومیه با اشاره به تعامل خوب پلیس و مردم گفت: همکاری مردم با پلیس در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی مهم بوده و این امر مستلزم وجود رابطه سالم، دوستانه و مبتنی بر اعتماد بین پلیس و مردم است.

در پایان مراسم به تعدادی از دانش‌آموزان این مدرسه به مناسبت ایام‌الله دهه فجر جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام/آ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول