اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهبندان:

بی‌حجابی سبب فلج شدن امنیت اخلاقی و فرهنگی جامعه می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار نهبندان گفت: بی‌حجابی سبب فلج شدن امنیت اخلاقی، معنوی و فرهنگی جامعه می‌شود که در نهایت فروپاشی اجتماع اسلامی را به دنبال دارد.

بی‌حجابی سبب فلج شدن امنیت اخلاقی و فرهنگی جامعه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حسین شرافتی‌راد پیش از ظهر امروز در جلسه گردهمایی نمایندگان امور بانوان فعال و کارآفرین شهرستان نهبندان اظهار داشت: امروزه فرهنگ حجاب و عفاف به معنای حقیقی کلمه باید در جامعه نهادینه شود که این مهم می‌تواند از بروز ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی جلوگیری به عمل آورد.

وی با بیان اینکه کارکنان زن ادارات شهرستان باید در رعایت حجاب و عفاف اسلامی در محیط‌های کاری و اداری پیشگام باشند، تصریح کرد: کارکنان زن باید در راستای ترویج و تبیین حجاب و عفاف در جامعه مورد الگوی دیگر بانوان قرار گیرند.

فرماندار نهبندان یادآور شد: بی‌حجابی سبب فلج شدن امنیت اخلاقی، معنوی و فرهنگی جامعه می‌شود که در نهایت فروپاشی اجتماع اسلامی را فراهم می‌آورد.

شرافتی‌راد خانواده را رکن اصلی و اساس ترویج فرهنگ حجاب و عفاف عنوان کرد و افزود: اگر خانواده‌ها به شئونات اسلامی و فرهنگ‌های دینی از قبیل فرهنگ حجاب و عفاف توجه داشته باشند این فرهنگ می‌تواند در سطح کلان جامعه به خوبی تعمیق و تبیین شود.

وی با اشاره به اینکه در سطح شهرستان سه کانون فرهنگی اجتماعی بانوان با عضویت 170 نفر با رویکرد فرهنگی، اجتماعی، اشتغال و آموزش مهارت‌های زندگی مشغول به فعالیت است، اظهار داشت: دو کانون دیگر نیز در آینده‌ای نزدیک در این شهرستان راه‌اندازی و ایجاد می‌شوند.

فرماندار نهبندان تصریح کرد: برگزاری کارگاه‌های عفاف و حجاب، شناخت زنان صدر اسلام، فرزند‌پروری، بهشت خانواده، آموزشی تدبر در قرآن، ارتباط متقابل والدین و فرزندان، مهارت‌های زندگی، آموزش پیش از ازدواج، سلامت زنان، برگزاری جلسات مختلف در هفته زن و دفاع مقدس و برپایی نمایشگاه صنایع دستی توانمندی‌های بانوان شهرستان از مهم‌ترین برنامه‌های این کانون‌ها طی سال گذشته به شمار می‌رود.

در پایان این جلسه از 23 کارآفرین برتر در حوزه بانوان و فعالان برگزاری برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی بانوان شهرستان نهبندان تجلیل شد.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول