اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندهی انتظامی استان بوشهر خبر داد

استقبال مردم استان بوشهر از طرح ارتقای امنیت اجتماعی

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: مردم استان بوشهر به علت بافت مذهبی و روحیه اسلام‌پذیری خانواده‌‌ها از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی استقبال خیلی خوبی به عمل آوردند.

استقبال مردم استان بوشهر از طرح ارتقای امنیت اجتماعی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر رضا محمدی‌یگانه صبح امروز در همایش فرماندهان انتظامی استان بوشهر با اشاره به نقاط قوت طرح ارتقای امنیت اجتماعی در استان بوشهر گفت: کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه، ایجاد همبستگی اجتماعی بین مردم، وجود ضمانت اجرایی قانون در مسائل اجتماعی، افزایش حس اعتماد و امنیت اجتماعی نسبت به عملکرد پلیس و همچنین احیای ارزش‌های انقلاب اسلامی از مهم‌ترین ویژگی‌های مثبت این طرح بوده است.

وی در ادامه افزود: جامعه ما یک جامعه اسلامی و مذهبی است که ضرورت دارد رفتار و منش افراد در چارچوب قوانین اسلامی و شرع باشد.

رئیس پلیس استان بوشهر استمرار اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: مردم استان بوشهر به علت بافت مذهبی و روحیه اسلام‌پذیری خانواده‌‌ها از اجرای این طرح استقبال خیلی خوبی به عمل آوردند.

یگانه از رضایت حداکثری شهروندان استان به‌ویژه اقشار اثرگذار جامعه از نتیجه اجرای طرح خبر داد و خاطر نشان کرد: حمایت‌های مردمی ما را در ادامه راه مصمم‌‌تر می‌کند. 

وی با اشاره به برخی غفلت‌ها یا کم‌کاری‌های انجام شده در حوزه زیربناهای اجتماعی و فرهنگی گفت: در زمان حاضر بیشترین نگرانی‌ها در عرصه حفاظت از مسائل فرهنگی، اجتماعی، اندیشه‌ای و فکری است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر بر همکاری همگانی برای توسعه امنیت اجتماعی تاکید کرد و افزود: رسانه‌ها باید با احساس مسئولیت نسبت به انجام رسالت خود در ارتقای امنیت به ویژه در حوزه اجتماعی و اخلاقی گام بردارند.

وی تاکید کرد: دشمن برای ضربه زدن به زیربناهای اخلاقی جامعه ما با برنامه وارد شده و نباید در برابر توطئه‌ها و برنامه‌های آنها غفلت کرد.

محمدی‌یگانه خاطر نشان کرد: امنیت محصول تلاش جمعی است و کارکرد همه عناصر یک جامعه در موفقیت این فرآیند مؤثر است.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول