اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور اقتصادی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری خبر داد

پرداخت 700 میلیون تومان تسهیلات بلاعوض به دامداری‌های چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: 700 میلیون تومان تسهیلات بلاعوض به واحدهای دامداری این استان اختصاص داده شد.

پرداخت 700 میلیون تومان تسهیلات بلاعوض به دامداری‌های چهارمحال و بختیاری

خسرو عبداللهی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: یکی از دلایل اصلی که این استان را در تولید فرآورده‌های شیری با مشکل روبرو ساخته، کاهش شمار گاوهایی با نژاد خوب و شیرده است.

وی افزود: بر همین اساس برای حل این مشکل جهاد کشاورزی استان 700 میلیون تومان کمک بلاعوض به واحدهای دامداری استان اعطا کرده است.

عبداللهی تصریح کرد: امید می‎رود با خرید گاوهای شیرده مشکل استان در تولید فرآورده‌های شیری رفع شود.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به شعار امسال با عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، اظهار داشت: در سال جاری تمهیدات و تسهیلات ویژه‌ای برای دامداران و کشاورزان در نظر گرفته شده تا شاهد رشد و توسعه تولیدات بخش داخلی باشیم.

عبداللهی بیان داشت: تولید محصولات داخلی با کیفیت مطلوب از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که با در اختیار دادن اعتبارات خوبی به دامداران در تولید محصولات باکیفیت می‌توان گام بزرگی برداشت.

وی خاطرنشان کرد: چهارمحال و بختیاری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بالایی در بخش‌های کشاورزی و دامداری برخوردار است که با توجه بیشتر به این بخش و فراهم کردن زیرساخت‌ها می‌توان اقدامات خوبی در راستای تحقق شعار سال انجام داد.

انتهای پیام/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول