اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار‌ بردسیر:

شهروندان از تسهیلات مقاوم‌سازی استفاده کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار‌ بردسیر گفت: افرادی که تا‌کنون نسبت به مقاوم‌سازی منازل خود اقدام نکرده‌اند، نسبت به مقاوم‌سازی منازل مسکونی خود اقدام کنند.

شهروندان از تسهیلات مقاوم‌سازی استفاده کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسیر، غلامعلی موحدی‌نیا بعد از ظهر امروز در حاشیه برگزاری مانور زلزله در منطقه سرملک این شهرستان اظهار داشت: این مانور با محوریت ‌جمعیت هلال‌احمر و با هدایت و پشتیبانی ستاد حوادث شهرستان و همکاری تیم امداد روستایی‌ برگزار شد.

موحدی‌نیا خاطر نشان کرد: همچنین با مشارکت و تعامل ادارات و نهادهای عضو شبکه ‌مدیریت بحران با هدف توان‌افزایی و تمرین نیروهای عملیاتی و اعضای ستاد حوادث‌ سنجش میزان پاسخگویی به عملیات به مرحله اجرا در آمد.

وی با تقدیر از حضور به‌موقع همه ‌نیروهای امداد و نجات هلال‌احمر در حوادث و بحران‌ها از مقاوم‌سازی بیش از 70 درصد منازل در روستای منطقه سرملک بردسیر خبر داد.

موحدی‌نیا از افرادی که تا‌کنون نسبت به مقاوم‌سازی منازل خود اقدام نکرده‌اند خواست تا با استفاده از تسهیلاتی که در اختیار آنها قرار می‌گیرد، نسبت به مقاوم‌سازی منازل مسکونی خود اقدام کنند.

وی افزود‌: مدیریت در حوادث و بحران‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است و در بحران‌هایی مانند زلزله برنامه‌ریزی لازم و مدیریت صحیح بحران در درجه اول اهمیت قرار دارد.

موحدی‌نیا گفت‌: ‌با توجه به اینکه شهرستان بردسیر مجهز به سیستم رادیویی بی‌سیم شده است، جا دارد که ‌انجام چنین عملیاتی بدون اطلاع قبلی به امدادگران و نهادها ‌برای تشخیص میزان آمادگی همه نهادها و تشخیص و رفع نقاط ضعف‌ صورت پذیرد.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول