اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت و گو با فارس عنوان شد

مازندران مرکز توریست درمانی حوزه خلیج فارس می‌شود/ پرداخت تسهیلات کم‌بهره به پزشکان

خبرگزاری فارس: عضو هیئت موسس بیمارستان نیکان بابل گفت: در صورت حمایت مسئولان، بیمارستان نیکان بابل به مرکز توریست درمانی کشورهای حوزه خلیج فارس تبدیل می‌شود.

مازندران مرکز توریست درمانی حوزه خلیج فارس می‌شود/ پرداخت تسهیلات کم‌بهره به پزشکان

فرید اکبریان امروز در حاشیه کلنگ‌زنی بزرگ‌ترین بیمارستان خصوصی شمال کشور در بابل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: 12 نفر از موسسان بیمارستان خصوصی نیکان بابل که از بزرگ‌ترین بیمارستان‌های خصوصی شمال کشور است از افراد بسیار خوشنام و متخصص بابل بوده که درصدد هستند این پروژه را به عنوان بزرگ‌ترین پروژه استان مازندران تبدیل کنند.

وی افزود: از 14 ماه گذشته تاکنون پیگیر احداث این بیمارستان در زمینی به مساحت بیش از دو هکتار بودیم که با پیگیری رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل و نماینده مردم در مجلس به نتیجه رسید.

اکبریان با بیان اینکه بیمارستان نیکان بابل باید به صورت منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای معرفی شود، افزود: تلاش می‌کنیم این بیمارستان قطب درمانی نیمه شمالی کشور شده و با توجه به وسعت زمینی که برای سرمایه‌گذاری این پروژه در نظر گرفتیم با کشورهای حاشیه دریای مازندران از ترکمنستان و تاجیکستان به عنوان مرکز توریست درمانی تبدیل شود.

وی با اشاره به اینکه درصد زیادی از بیمارستان‌های بخش‌های خصوصی فرسوده هستند، افزود: بسیاری از این بیمارستان‌ها نیاز به بازسازی دارند و دولت باید با اجرای طرح‌های زودبازده و کارآفرینی این مشکل را برطرف کند.

اکبریان با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاران بخش‌های خصوصی به حمایت جدی مسئولان نیاز دارند، تصریح کرد: انتظار داریم بانک‌ها با پرداخت تسهیلات کم‌بهره پزشکان جوان را که اقدام به خرید سهام در این پروژه کردند را یاری کنند.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول