اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره شعب بانک توسعه تعاون خبر داد

اعطای تسهیلات به پزشکان و وکلا

خبرگزاری فارس: رئیس اداره شعب بانک توسعه تعاون استان قم از اعطای تسهیلات یک میلیارد ریالی به پزشکان و پیراپزشکان و وکلا خبر داد.

اعطای تسهیلات به پزشکان و وکلا

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون استان قم، آیت‌الله حیدری رئیس اداره شعب بانک توسعه تعاون استان قم اظهار کرد: به دلیل افزایش اجاره بها و خرید دفتر کار در شهر قم واحدهای ارائه کننده خدمات دچار مشکل شده‌اند بنابراین به منظور رفع مشکل مذکور بانک توسعه تعاون با ارائه تسهیلات به حمایت از افراد تحصیلکرده جویای کار خواهد پرداخت.

وی اضافه کرد: این بانک در راستای حمایت از فعالیت پزشکان، پیراپزشکان و وکلا این تسهیلات را در راستای خرید دفتر کار این اقشار به آنها پرداخت می‌کند.

رئیس اداره شعب بانک توسعه تعاون استان قم اضافه کرد: این تسهیلات در قالب عقد اجاره به شرط تملیک است و پزشکان می‌توانند تا مبلغ 100 میلیون تومان تسهیلات خرید دفتر کار از بانک توسعه تعاون دریافت کنند.

وی مجوزهای لازم برای دریافت این نوع تسهیلات از سوی پزشکان را دارا بودن پروانه دائم پزشکی و پروانه دائم مطب ذکر کرد.

حیدری در ادامه میزان تسهیلات خرید دفتر کار برای پیرا پزشکان و وکلا را تا سقف 80 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: برای پیراپزشکان دارا بودن پروانه مطب و برای وکلا دارا بودن پروانه وکالت لازم است.

وی با بیان اینکه وجود نداشتن مغایرت بین محل مندرج در مجوز فعالیت و محل معرفی شده از سوی متقاضی برای فعالیت ضروری است، توجه متقاضیان استفاده از این نوع تسهیلات را به این نکته ضروری دانست.

رئیس اداره شعب بانک توسعه تعاون استان قم با اشاره به فعالیت دفاتر اسناد رسمی و دفاتر فنی مهندسی افزود: به متقاضیانی که قصد خرید دفتر کار در این نوع فعالیت‌ها را دارند به ترتیب تا سقف 60 میلیون تومان و 50 میلیون تومان تسهیلات خرید دفتر کار پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول