اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گچساران خواستار شد

لزوم آمادگی ادارات برای ارائه تسهیلات به زوار مرقد امام

خبرگزاری فارس: امام جمعه گچساران گفت: در راستای ارائه خدمات به زائرانی که به حرم مطهر امام خمینی اعزام می‌شوند دستگاه‌های اجرایی باید امکانات خود را در این زمینه بسیج کنند.

لزوم آمادگی ادارات برای ارائه تسهیلات به زوار مرقد امام

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران حجت‌الاسلام سید فرج‌الله موسوی پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های ستاد ارتحال امام گچساران اظهار کرد: امام نقش و جایگاه ویژه‌‌ای در برپایی انقلاب شکوهمند اسلامی داشتند و تأثیر بی‌بدیل ایشان سبب بروز حوادث اخیر منطقه و خیزش مردمی با عنوان بیداری اسلامی شد.

* آمادگی ادارات و نهادهای گچساران در خدمات‌رسانی به زائران مرقد امام راحل

امام جمعه گچساران بیان داشت: در راستای ارائه خدمات به زائرانی که به حرم مطهر امام خمینی اعزام می‌شوند، دستگاه‌های اجرایی باید امکانات خود را در این زمینه بسیج کنند.

موسوی یادآور شد: امروزه ایران اسلامی به عنوان یک کشور پیشتاز در مبارزه با طاغوت و استکبار و الگویی نجات‌‌بخش برای کشورهای مظلوم و دربند شناخته شده است.

وی جایگاه مقتدر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مرهون تلاش‌ها، مجاهدت‌ها و ایثار شهدا و امام شهدا عنوان کرد.

موسوی تبیین اندیشه‌های امام راحل، مشارکت و فراهم آوردن زمینه لازم برای حضور حداکثری مردم در برنامه‌ها و شناساندن شخصیت برجسته امام به جوانان را از جمله رویکردهای لازم برای برنامه‌ریزی در ستاد ارتحال امام در گچساران برشمرد.

* طرح شیطانی الحاق بحرین به عربستان محکوم به شکست است

امام جمعه گچساران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنایات خودسرانه آل خلیفه و آل سعود در زمینه طرح ننگین الحاق بحرین به عربستان ابراز داشت: عربستان بعد از شکست فضاحت‌بار می‌خواهد بحرین را به کشور خود الحاق کند.

موسوی خاطرنشان کرد: طرح شیطانی الحاق بحرین به عربستان با هوشیاری و استقامت مردم آگاه منطقه و با شکست ذلت‌بار آمریکا، آل خلیفه و آل سعود روبه‌رو می‌شود.

وی بیان داشت: سران رژیم آل سعود و آل خلیفه باید بدانند که با برپایی اینگونه توطئه‌ها و اقدامات نابخردانه، جنبش مردمی بحرین و بیداری اسلامی در منطقه مهار نمی‌شود.

با اشاره به جنایت‌های آل خلیفه و آل سعود علیه شیعیان تصریح کرد: سران رژیم عربستان بدترین عناصر خلقت و بازیچه دست صهیونیسم هستند.

وی با بیان اینکه عربستان برای دستیابی به منافع خود به هر کاری دست می‌زند، ادامه داد: عربستان برای نجات خود از بحران موجود این طرح ننگین را به اجرا گذاشته است.

موسوی یادآور شد: حتی اگر زمان زیادی هم طول بکشد اما مردم مظلوم بحرین موفق خواهند شد و پیروزی متعلق به مردم بحرین است.

* مقام معظم رهبری دیده‌بان قوی نظام اسلامی در جهان هستند

امام جمعه گچساران با اشاره به اینکه کلید آینده جهان اسلام در دست جمهوری اسلامی ایران خواهد بود، بیان داشت: به برکت امام راحل و شهدای انقلاب و ایثارگران و تیزبینی و هوشمندی مقام معظم رهبری پیروزی قاطع متعلق به ایران اسلامی است.

موسوی یادآور شد: مقام معظم رهبری به عنوان دیده‌بان قوی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نظام اسلامی جهان هستند و تا این دیده‌بان قوی را داریم نباید از چیزی بهراسیم.

وی با تأکید بر بزرگداشت سالگرد رحلت امام(ره) از ادارات و نهادها خواست تا برای اجرای مراسمی باشکوه برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول