اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل شیلات سیستان و بلوچستان خبر داد:

اعزام اکیپ پزشکی به مناطق صیادی سیستان ‌و ‌بلوچستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل شیلات سیستان و بلوچستان گفت: شیلات سیستان و بلوچستان با هدف تسهیل در روند اخذ کارت سلامت برای صیادان استان، اقدام به اعزام اکیپ پزشکی به مناطق صیادی کرده است.

اعزام اکیپ پزشکی به مناطق صیادی سیستان ‌و ‌بلوچستان
 به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از اداره‌کل شیلات سیستان و بلوچستان، غلامرضا سندگل اظهار کرد: شیلات سیستان و بلوچستان با هماهنگی اداره‌کل بنادر و دریانوردی این استان، با هدف تسهیل در روند اخذ کارت سلامت برای صیادان، اقدام به اعزام اکیپ پزشکی به مناطق صیادی سیستان و بلوچستان کرده است.
مدیرکل شیلات سیستان و بلوچستان بیان کرد: در راستای تکریم ارباب رجوع و جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه تردد جامعه صیادی، شیلات استان اقدام به اعزام پزشک معتمد به همراه کارشناسان مربوطه به مناطق صیادی کرده است.
 وی افزود: اکیپ مذکور تمام خدمات پزشکی (معاینات و نمونه‌گیری) برای اخذ کارت سلامت را در زندگی صیادان زحمتکش ارائه خواهد کرد.
سندگل تصریح کرد: این اقدام از حضور صیادان در شهرستان چابهار جلوگیری و ضمن جلب رضایت آنها، در روند اخذ کارت سلامت تسهیل و تسریع ایجاد می‌کند.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه برای قانون‌مندشدن امر صید و صیادی و ارتقای سطح علمی جامعه صیادی، داشتن گواهینامه شایستگی از ملزومات امر دریانوردی بوده و اخذ کارت سلامت در همین راستا است.
مدیرکل شیلات سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: اکیپ پزشکی یاد شده در مناطق صیادی بریس و پابندر حضور یافته و خدمات لازم را ارائه کردند.
سندگل گفت: در آینده نیز با عزیمت این اکیپ به دیگر مناطق صیادی سیستان و بلوچستان، روند ارائه خدمات پزشکی همچنان ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام/ج30
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول