اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرماندهی یگان حفاظت منابع آبزیان مازندران:

60 هزار رشته دام‌ صیادی غیرمجاز در مازندران جمع آوری شد

خبرگزاری فارس: سرپرست فرماندهی یگان حفاظت منابع آبزیان مازندران گفت: 60 هزار رشته دام‌ صیادی غیرمجاز در آب‌های ساحلی مازندران جمع‌آوری شد.

60 هزار رشته دام‌ صیادی غیرمجاز در مازندران جمع آوری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی شیلات مازندران مستقر در بابلسر، علی نیازی اظهار داشت: این رشته دام‌های صیادی در بخش صید غیرمجاز ماهیان خاویاری و استخوانی در آب‌های ساحلی استان کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه مبارزه با صید غیرمجاز برای حفظ و حراست از منابع آبزیان دریای خزر که به عنوان ثروت ملی محسوب می‌شود، افزود: حفاظت از منابع آبزیان از وظایف یگان حفاظت منابع آبزیان استان مازندران است،

این مسئول ابراز داشت: نیروهای این یگان همچنین در بازرسی و عملیات مختلف با بیش از 12 هزار ساعت گشت‌های دریایی و ساحلی در شرایط زمانی و مکانی متعدد موفق شدند علاوه بر دام‌های کشف شده، 342 عدد لنگر صیادی، 30 فروند بدنه قایق، قایق پارویی و12 دستگاه موتور دریایی را کشف و ضبط کنند.

سرپرست یگان حفاظت منابع آبزیان استان مازندران اظهار داشت: در این راستا 60 متهم دستگیر و پرونده‌های این متخلفان به مراجع قانونی برای رسیدگی ارجاع داده شد.

انتهای پیام/ی30

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول