اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان خبر داد

فعالیت 380 لنج و قایق صیادی در بندر کنگان

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان از فعالیت 380 لنج و قایق صیادی در بندر کنگان خبر داد.

فعالیت 380 لنج و قایق صیادی در بندر کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان تیمور یزدان‌شناس در بازدید از اسکله بندر کنگان اظهار داشت: کنگان از بنادر مهم و استراتژیک استان و حتی کشور است و توسعه زیرساخت‌ها به‌ویژه زیرساخت‌های بندری در این شهرستان اهمیت ویژه دارد.

 فرماندار شهرستان کنگان خاطر نشان کرد: زیرساخت‌های بندری کنگان سنتی است و باید با جدیت و تلاش این زیرساخت‌ها را به روز و مدرن کنیم تا بندر کنگان از آسیب‌هایی که ناشی از عدم ساماندهی این بندر است، در امان بماند.

یزدان‌شناس تصریح کرد: وضعیت اسکله بندر کنگان بسیار نامطلوب است و این وضعیت در شان مرکز یک شهرستان نیست.

وی از فعالیت 380 لنج و قایق صیادی در بندر کنگان خبر داد و اضافه کرد: در حال حاضر 48 فروند لنج و 332 فروند قایق صیادی در شهرستان کنگان وجود دارد که فعالیت زیادی دارند.

 این مسئول یادآور شد: تاکنون لنج‌های صیادی و تجاری و نیز برخی از قایق‌های پارک شده در این اسکله دچار مشکلاتی اعم از آتش‌سوزی، شکستگی و … به دلیل کمبود فضا شده‌اند که وضعیت کنونی نیازی جدی به ساماندهی و مدیریت دارد.

 یزدان‌شناس بیان کرد: تا پیش از این راهکارهای کوتاه مدتی ارائه شده بود که از این به بعد باید با استفاده از امکانات موجود، تعامل، مشورت و همکاری با هم این به‌هم‌ریختگی را سامان دهیم.

 وی با بیان اینکه برای کنگان افقی روشن و بلند می‌بینم؛ گفت: شهرستان کنگان از جمله مناطقی است که نسبت به دیگر بنادر حاشیه خلیج فارس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بدون تردید ساماندهی بندر کنگان امری مهم در توسعه و پیشرفت کنگان است.

 فرماندار کنگان افزود: حضور رهبر انقلاب در اوایل سال جهاد اقتصادی در شهرستان کنگان نشان از اهمیت ویژه این شهرستان در حوزه‌های اقتصادی، امنیتی، فازهای پالایشگاهی و … است و باید نگاه ویژه‌ای به این شهرستان داشت. 

 یزدان‌شناس خاطر نشان کرد: همه مسئولان باید از تمام امکانات استفاده بهینه داشته باشند و باید تلاش شبانه‌روزی و مستمری برای رفاه مردم داشته باشیم.

 انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول