اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره شیلات آبادان خبر داد:

راه‌اندازی جایگاه سوخت‌رسان بندر صیادی اروندکنار

خبرگزاری فارس: رئیس اداره شیلات آبادان گفت: جایگاه سوخت‌رسان به قایق‌های صیادی در آینده‌ای نزدیک در بندر صیادی آبادان راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی جایگاه سوخت‌رسان بندر صیادی اروندکنار
سیدصالح هلالات امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: بندر صیادی اروندکنار یکی از بزرگ‌ترین بنادر صیادی در سطح استان به‌شمار می‌رود.
وی دامه داد: برنامه‌ریزی‌های متعددی در راستای سامان‌دهی لنج‌ها و قایق‌های صیادی این بندر انجام شده که براساس زمان‌بندی محقق خواهد شد.
رئیس اداره شیلات آبادان افزود: در راستای رفاه حال صیادان عملیات اجرایی راه‌اندازی جایگاه سوخت‌رسان به لنج‌ها و قایق‌های صیادی در دستور کار قرار گرفت.
وی با اشاره به مخازن سوخت گازوئیل و بنزین تعبیه شده در این جایگاه، افزود: قایق‌های صیادی در آینده‌ای نزدیک می‌توانند در بندر صیادی اروندکنار اقدام به سوخت‌گیری بنزین کنند.
هلالات تصریح کرد: با توجه به اعمال نظر کارشناسان مخازن تعبیه شده برای سوخت گازوئیل نیاز به افزایش ظرفیت دارد و مکاتبات لازم برای ارتقای ظرفیت انجام شده است.
وی گفت: به‌محض ارتقای ظرفیت مخازن گازوئیل لنج‌های صیادی نیز می‌توانند سوخت مورد نیاز خود در بندر صیادی تأمین کنند.
رئیس اداره شیلات آبادان اضافه کرد: در حال حاضر صیادان سوخت قایق‌ها و لنج‌های صیادی خود را به‌وسیله تانکرهای سیار تأمین می‌کنند که هزینه‌های گزافی نیز در پی دارد.
وی اظهار داشت: با راه‌اندازی جایگاه سوخت‌رسان در بندر صیادی اروندکنار بسیاری از مشکلات فراروی صیادان در این زمینه مرتفع خواهد شد.
هلالات بیان کرد: در حال حاضر 155 لنج صیادی در بندر صیادی اروندکنار مشغول فعالیت هستند و امیدواریم در راستای رفع مشکلات این قشر بتوانیم گام‌های بلندی برداریم.
وی افزود: همچنین 550 قایق صیادی نیز زیر نظر اداره شیلات این شهرستان فعال هستند و برنامه‌های متعددی نیز برای سامان‌دهی این قشر در دستور کار داریم.
رئیس اداره شیلات آبادان ادامه داد: با توجه به روند افزایش جمعیت و افزایش استقبال مردم در استفاده از انواع آبزیان در کشور اهمیت توجه به منابع آبزی را بیش از پیش کرده است.
وی تصریح کرد: امیدواریم شرایط جوی در ماه‌های آینده به‌گونه‌ای باشد که خللی در صید و فعالیت صیادان منطقه ایجاد نکند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول