اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار هندیجان خبر داد:

غرق شدن 7 فروند قایق صیادی در هندیجان

خبرگزاری فارس: فرماندار هندیجان از غرق شدن هفت فروند قایق صیادی در این شهرستان خبر داد.

غرق شدن 7 فروند قایق صیادی در هندیجان
بهروز فرج‌اللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: بر اثر بارندگی و باد شدید هفت فروند قایق صیادی که در کنار اسکله پهلو گرفته بودند باهم برخورد کرده و غرق شدند.
وی در ادامه تصریح کرد: این اتفاق در اسکله بحرکان در سواحل شمال غرب خلیج‌فارس رخ داد.
فرماندار هندیجان در رابطه با حادثه اخیر بارندگی در این شهرستان نیز خاطرنشان کرد: ‌در اثر غرق شدن این شناورها، هیچگونه خسارت جانی بر کسی وارد نشده است.
فرماندار هندیجان گفت: باد و باران شدید در این شهرستان علاوه بر غرق شدن قایق‌ها موجب گرفتگی معابر نیز شده که این مسئله موجب ایجاد مشکلاتی در عبور و مرور شهروندان شده است.
وی در ادامه افزود: با افزایش دما و تبخیر آب این رطوبت به لایه‌های بالایی جو منتقل و در نتیجه تحت تاثیر نیروهای گریز از مرکز وزش باد شدید ایجاد می‌شود.
فرج‌اللهی با اشاره به تمهیدات اتخاذ شده در راستای جلوگیری حوادث ناگوار تصریح کرد: در جزایر و شهرهای ساحلی ایران تمهیدات لازم از سوی مراجع ذی‌ربط برای جلوگیری از خسارات اندیشیده شده و مردم بسیاری از مناطق در معرض خطر نیز به نقاط امن منتقل شده‌اند.
وی با اشاره به بارندگی‌های دو روز اخیر و آبگرفتگی معابر هشدار داد و گفت: احتمال طغیان دریای خلیج‌فارس زیاد است و باید مردم آماده و هوشیار باشند.
فرماندار هندیجان با اشاره به حادثه هفته گذشته در این شهرستان تصریح کرد: هفته گذشته نیز شاهد این گونه حوادث بودیم و متاسفانه بارش باران شدید و وزش باد موجب برخورد دو قایق شد و دو نفر از سرنشینان که یکی از آن‌ها در دم جان باخت و دیگری بعد از چهار روز بستری شدن در حالت کما جان خود را از دست داد.
فرج‌اللهی در پایان ضمن تسلیت به خانواده‌های حادثه دیدگان اظهار کرد: امیدواریم دیگر شاهد بروز این‌گونه اتفاقات تلخ و ناگوار نباشیم.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول