اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ساری:

فعالیت شیلاتی در ساری توسعه یابد

خبرگزاری فارس: فرماندار ساری خواستار توجه فعالیت‌های شیلاتی در مرکز مازندران شد.

فعالیت شیلاتی در ساری توسعه یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری سیدعباس حسینی‌نژاد ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهر در شهرک صنعتی ساری با اشاره به برگزاری دومین جلسه شورای اداری ساری در شهرک صنعتی مرکز استان اظهار داشت: در سال حمایت از تولید ملی باید تلاش ویژه‌ای برای احیای واحدهای تولیدی انجام شود.

وی با اشاره به نگاه ویژه دولت برای توسعه صنعت گردشگری  تصریح کرد: دولت در توسعه روستاها با اختصاص وام روستایی نیز برنامه‌های ویژه‌ای دارد.

فرماندار ساری با اشاره به فعالیت‌‌های مناسب شیلات در شهرستان ساری خاطر نشان کرد: ساری در تولید آبزیان رتبه نخست را به خود اختصاص داد، ولی مسئولان اداره کل شیلات نسبت به توسعه شیلات ساری و عملکرد مناسب آن کم‌لطفی دارند.

حسینی‌نژاد ‌خطاب به مدیران شهرستان ساری تاکید کرد: مدیران شهرستان ساری باید تلاش کنند تا ساری جایگاه واقعی خود را به دست آورد و جایگاه مرکز استان مازندران خدشه‌دار نشود.

وی خواستار همدلی برای رفع مشکلات واحدهای صنعتی این شهر شد و عنوان کرد: برای ساماندهی شهرک صنعتی ساری چندین مشاور انتخاب شد تا با کمک مشاوران نسبت به رفع مشکلات شهرک‌‌های صنعتی اقدام شود.

فرماندار ساری با اشاره به نزدیک بودن سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر ادامه داد: آزادی خرمشهر برگ زرینی در دفاع مقدس رقم زد و نیاز است مسئولان شهر ساری در برنامه‌‌هایی که به این مناسبت برگزار می‌شود حضور فعال‌تر داشته باشند.

این مسئول در ادامه از اعزام 5 هزار نفر از ساری برای برگزاری سالگرد امام(ره) خبر داد.

وی یکی از ماموریت‌‌های مدیران شهرستان ساری را پیگیری و نظارت پروژه‌‌های در دست احداث این شهر عنوان کرد و اذعان داشت: مدیر مرکز استان نباید نسبت به پروژه‌های در دست احداث استان بی‌تفاوت باشد و با نظارت مستمر بر پروژه‌های حوزه فعالیت خودشان مشکلات فنی و نقایص را برطرف کند.

حسینی‌نژاد در پایان خواستار اجرای به موقع و با کیفیت پروژه‌‌های در دست احداث ساری شد و خطاب به مدیران این شهر متذکر شد: مدیران با توجه به اتمام پایان سال مالی اعتبارات در کشور تلاش کنند تا اعتبارات اختصاص یافته به مرکز استان مازندران برگشت نخورد.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول