اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس هیئت فوتبال البرز خبر داد

نخستین دوره لیگ فوتسال بانوان البرز برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: نائب رئیس هیئت فوتبال استان البرز در امور بانوان از برگزاری نخستین دوره لیگ فوتسال بانوان این استان خبر داد.

نخستین دوره لیگ فوتسال بانوان البرز برگزار می‌شود

ام‌البنین ازمشا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج گفت: به دلایل مختلف از بدو راه‌اندازی هیئت استان لیگ فوتسال بانوان تشکیل نشده بود که در این ارتباط با برگزاری جلسات مختلف مقرر شد نخستین دوره این مسابقات در تیر ماه امسال برگزار شود.

وی با بیان اینکه فوتبال بانوان نیز در نیمه دوم خرداد ماه کار خود را آغاز خواهد کرد بیان داشت: برای نخستین بار ساعاتی از زمین چمن مجموعه شهید کیانپور را در اختیار گرفته‌ایم و با اطلاع‌رسانی در سطح شهر در تلاشیم بازیکنان مستعد را جذب و تیم بانوان استان را در بخش فوتبال هم تشکیل دهیم.

ازمشا در ادامه به موفقیت‌های این استان در بخش فوتبال ساحلی هم اشاره کرد و ادامه داد: سال گذشته تیم ساحلی شهر بانوان استان توانست با کسب عنوان قهرمانی لیگ دسته اول کشور به دسته برتر صعود کند که این موفقیت نشانگر توانمندی بانوان این استان در فوتبال است و بر این اساس در آینده‌ای نزدیک و در مراسمی از تلاش بانوان استان در فوتبال ساحلی تقدیر خواهد شد.

نائب رئیس هیئت فوتبال استان البرز در امور بانوان از برگزاری نشست‌های ادواری با هیئت‌های شهرستان‌های تابعه خبر داد و گفت: در این نشست‌ها همکاری هیئت‌های فوتبال شهرستان‌ها در بخش بانوان و برگزاری لیگ استان مورد بررسی قرار گرفت .

وی در پایان با قدردانی از رویکرد مثبت ریاست هیئت استان به فوتبال بانوان متذکر شد: به طور حتم این حمایت‌ها انگیزه ما را برای تلاش بیشتر در جهت توسعه فوتبال میان بانوان و دختران با استعداد استان البرز بیشتر خواهد کرد و دلگرمی بزرگ ما در این مسئولیت خواهد بود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول