اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اطلاعیه باشگاه فولاد ماهان در اعتراض به وضعیت فوتسال

فوتسال نیاز به اصلاح ساختاری و مدیریتی دارد

خبرگزاری فارس: باشگاه فولاد ماهان اصفهان در اطلاعیه‌ای اعتراض‌ خود را به وضعیت مدیریتی و ساختاری فوتسال ایران مطرح کرد.

فوتسال نیاز به اصلاح ساختاری و مدیریتی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد ماهان اصفهان، به دنبال اتفاقات و حواشی اخیر لیگ فوتسال و مطرح شدن تبانی، اطلاعیه‌ای را در اعتراض به وضعیت کنونی این رشته در اختیار خبرگزاری‌ها قرار داد.

متن این اطلاعیه در سایت باشگاه فولاد ماهان www.fooladmahansports.com به شرح زیر است:

روند غیر حرفه‌ای که در فوتسال ایران حاکم است، نشان می‌دهد که این رشته از یک کمیته قوی و سازماندهی مناسب برخوردار نیست و مشکلات ساختاری، سازماندهی تشکیلات، عدم برنامه‌ریزی، ناهماهنگی برنامه‌ها، ضعف در آموزش و تقویم فوتسال به چشم می‌خورد که مشکلات را در فرا روی این رشته ایجاد می‌کند.

باشگاه فولاد ماهان چهار ماه قبل نامه‌ای را به کفاشیان و رئیس کمیته فوتسال ارسال کرد و به وجود برخی مشکلات اساسی در دل فوتسال، حضور اشخاصی که در چند تیم مسئولیت دارند و پدرخوانده‌هایی که در کیفیت بازیکنان تأثیر گذارند و مسائلی که در حوزه نظارت و وضعیت ورزشگاه‌ها و تیم‌ها وجود دارد اشاره کرد و در حال حاضر منتظر هستیم تا ببینیم چه اصلاحاتی رخ می‌دهد و بعد از آن تصمیم‌ خود را به طور قاطع در مورد هشت تیم فوتسال باشگاه ماهان و هفت آکادمی‌اش می‌گیریم.

در ادامه این اطلاعیه‌ آمده است، در حال حاضر سازمان لیگ فوتسال از سازمانی قوی برخوردار نیست و نقاط مشکل‌داری است که فوتسال را به قهقرا می‌برد که به همین دلیل معتقد هستیم که یک بازنگری و اصلاح اساسی چه در ساختار کمیته فوتسال و چه در مدیریت این کمیته و سازمان لیگ نیاز است تا بتواند شرایط را به صورت مثبت جلو ببرد.

آنچه که در طول چند سال اخیر مشاهده شده، این بوده که با همت باشگاه‌های خصوصی مانند فولاد ماهان رشدی وضعی در فوتسال ایجاد شده است، اما این رشد وضعی از یک قناع مناسب، تشکیلاتی و سازمانی برخوردار نیست و بنابراین با توجه به اشکالات اساسی که به ساختار فوتسال کشور مطرح است، بحث ارزیابی وضعیت فوتسال و اینکه سرمایه‌گذاری در آن باید باشد یا نه، در دست بررسی است و در نظر داریم مشکلات را بار دیگر به کفاشیان منعکس کنیم تا منتظر اصلاحات ساختاری و مدیریتی کمیته فوتسال باشیم.

هم‌چنین در این اطلاعیه تصریح شده است، از همین رو باشگاه فولاد ماهان اصفهان به صراحت اعلام می‌کند که تمام فوتسال کشور و کمیته فوتسال‌ آن نیاز به اصلاح ساختاری و مدیریتی دارد.

به گزارش فارس، در این زمینه محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان اصفهان، در گفت‌و‌گویی کوتاه با یکی از رسانه‌ها در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال دارد باشگاه ماهان در اعتراض به این اتفاقات تیم‌های فوتسال‌اش را منحل کند، تاکید کرد: امکان هر مسئله‌ای وجود دارد، اما هنوز هیئت مدیره باشگاه تصمیم قاطع نگرفته و نمی‌توانیم موضعی را اعلام کنیم و در حال حاضر نیز رشته‌های مختلف باشگاه آغاز به فعالیت کرده است اما در ارتباط با فوتسال، قرار است طی روزهای آغازین هفته جاری تصمیم‌گیری کنیم.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول