اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد گچساران خبر داد

میزبانی گچساران در مسابقات کشوری فوتسال دانشگاه آزاد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران گفت: این واحد دانشگاهی با توجه به آمادگی‌های لازم، میزبان مسابقات فوتسال منطقه 16 و مسابقات فوتسال کشوری دانشگاه آزاد اسلامی است.

میزبانی گچساران در مسابقات کشوری فوتسال دانشگاه آزاد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران مسابقه فینال و مراسم اختتامیه نخستین جام فوتسال دانشگاه آزاد اسلامی گچساران یادواره شهدای گمنام، ظهر امروز و با حضور فرماندار گچساران، امامان جمعه موقت و جمعی از مسئولان در دانشگاه آزاد اسلامی گچساران برگزار شد.

مسئولان و شرکت‌کنندگان در این مراسم با حضور بر مزار شهدای گمنام در دانشگاه آزاد گچساران با قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند و بر پیروی از آرمان‌ها و اهداف مقدس شهدا تأکید کردند.

* اجرای برنامه‌های متنوع ویژه گرامیداشت یاد شهدا در دانشگاه آزاد گچساران

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در این مراسم اظهار کرد: نخستین جام مسابقات فوتسال دانشجویی یادواره شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس با هدف ترویج مسائل فرهنگی و پیشبرد اهداف دانشگاه در حوزه ورزش و فرهنگ برگزار شد.

سید یعقوب زراعت‌کیش با بیان اینکه همه شهدای انقلاب اسلامی مظلوم هستند، افزود: شهدای گمنام مظلومیت خاصی دارند زیرا فاقد هیچ نام و نشانی هستند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران بزرگداشت و پاسداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای گمنام را وظیفه همه دانست و تصریح کرد: اگر آرامش، امنیت و پیشرفتی وجود دارد در سایه از خود گذشتگی، فداکاری و درک بالای شهدا در حفظ انقلاب اسلامی و آرمان‌های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

زراعت‌کیش با اشاره به روند مطلوب و رضایت‌بخش برگزاری نخستین مسابقات فوتسال جام شهدای گمنام در دانشگاه آزاد گچساران گفت: با ایجاد هماهنگی لازم با همکاران و مسئولان ورزشی این واحد دانشگاهی میزبانی مسابقات فوتسال منطقه 16 و مسابقات کشوری را بر عهده می‌گیرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران با اشاره به برنامه‌های مدون این واحد دانشگاهی در زمینه بزرگداشت مقام شهدای هشت سال جنگ تحمیلی ابراز داشت: بر اساس برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی گچساران هر ماه یکبار برنامه‌ای خاص در راستای یاد و تجلیل از مقام شهدا در این واحد دانشگاهی برگزار می‌شود.

* قهرمانی تیم صبا در مسابقات فوتسال دانشگاه آزاد گچساران

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران برگزاری یادواره شهدای دانشجویی، مسابقات فوتسال دانشجویی یادواره شهدای گمنام و یادواره بزرگ شهدای گمنام در طول هشت سال دفاع مقدس در چهارم خرداد را از جمله برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی در راستای پاسداشت مقام شهدای جنگ تحمیلی عنوان کرد.

زراعت‌کیش با اشاره به روند برگزاری نخستین جام فوتسال دانشگاه آزاد گچساران یادواره شهدای گمنام در این واحد دانشگاهی بیان داشت: این مسابقات در قالب چهار گروه پنج تیمی برگزار شد که از هر گروه دو تیم به مرحله حذفی صعود کرد.

زراعت‌کیش ادامه داد: با برگزاری مرحله حذفی، چهار تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند.

وی افزود: در مجموع در این دوره از مسابقات 47 بازی انجام گرفت که علاوه بر تیم‌های اول و دوم مسابقات، برای تیم‌های اول و دوم اخلاق نیز جوایزی در نظر گرفته شده است.

به گزارش فارس در فینال نخستین جام فوتسال دانشگاه آزاد گچساران یادواره شهدای گمنام، تیم صبا با نتیجه سه بر صفر تیم شهدای کارکنان را شکست داد و قهرمان این دوره از مسابقات دانشجویی شد.

در پایان این مسابقات به تیم‌های برتر اخلاق و تیم‌های اول و دوم با حضور مسئولان جوائزی اهدا شد و جام این مسابقات به تیم صبا قهرمان این مسابقات داده شد.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول