اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال بانوان وحدت ساری:

مشکلات مالی مانع پیروزی تیم فوتسال وحدت ساری است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم لیگ برتری فوتسال بانوان وحدت ساری گفت: اگر مشکلات مالی بازیکنان برطرف ‌می‌شد می‌توانستیم جزو تیم‌های مدعی لیگ باشیم.

مشکلات مالی مانع پیروزی تیم فوتسال وحدت ساری است

شادی مهینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری پس از تساوی پرگل تیم‌اش مقابل فرهنگ ایثار تهران بیان داشت: در روزی که می‌توانستیم تیم صدرنشین و قهرمان لیگ را در ساری شکست دهیم با بدشانسی مساوی کردیم.

وی افزود: به بازیکنانم افتخار می‌کنم که بازی زیبا و قشنگی را مقابل بازیکنان تیم ملی در فرهنگ و ایثار به نمایش گذاشتند.

مهینی گفت: بازیکنان تیم وحدت ساری کاملا جوان و بومی هستند که اگر مشکلات مالی بازیکنان برطرف شود می‌توانستیم جزو تیم‌های مدعی لیگ باشیم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان وحدت ساری درباره مشکلات مالی تیمش بیان داشت: در کنار جوانی و بومی بودن تیم از چند ملی‌پوش نیز بهره می‌بریم که همه آنها با توجه به مشکلات مالی باشگاه صبر و حوصله به خرج می‌دهند.

وی درباره تیم حریف تصریح کرد: تیم فرهنگ و ایثار از تیم‌های قدرتمند لیگ است که با بهره‌گیری از بازیکنان و کادر فنی قوی از هفته‌های گذشته قهرمانی خود را جشن گرفت.

مهینی در پایان اذعان داشت: بانوان استان استقبال بسیار خوب و همچنین در زمینه ورزش استعدادهای بالقوه‌ای دارند که حمایت مسئولان ورزش استان را می‌طلبد.

به گزارش فارس، تیم وحدت ساری در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور روز گذشته که در سالن ورزشی سید رسول حسینی‌ساری میزبان تیم صدرنشین فرهنگ و ایثار تهران بود در نهایت به تساوی پرگل 8 بر 8 رسید.

در جدول رده‌بندی تیم فرهنگ ایثار تهران با 43 امتیاز قهرمان شد و وحدت ساری نیز با 18 امتیاز در رده هفتم جدول 10 تیمی جای دارد.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول