اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

نمایندگان فوتسال قزوین به انتهای جدول نزدیک‌تر شدند

خبرگزاری فارس: هفته هفتم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی روز گذشته پیگیری شد که تیم‌های بیمه حدیث و باروین دو نماینده فوتسال قزوین در این رقابت‌ها با شکست مقابل حریفانشان به انتهای جدول نزدیک‌تر شدند‌.

نمایندگان فوتسال قزوین به انتهای جدول نزدیک‌تر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، تیم فوتسال بیمه حدیث قزوین که هفته گذشته با پیروزی مقابل تیم فوتسال شوپی ملارد به طور موقت توانسته بود خود را از انتهای جدول جدا کند، برای حفظ موقعیتش به کرج رفته بود تا با شکست تیم فوتسال اپتک این شهر به نوعی خود را به جمع تیم‌های میانه جدول نزدیک‌تر کند، که این امر با شکست مقابل تیم کرجی محقق نشد‌.

شاگردان علی فرمانی که خوب می‌دانستند باید در این بازی پیروز میدان باشند مقابل میزبان خود کاری از پیش نبردند و در نهایت با نتیجه سه بر دو بازی را به تیم فوتسال اپتک واگذار کردند‌.

تیم فوتسال بیمه حدیث با این باخت پنجمین شکست خود در این رقابت‌ها را متحمل شد تا با کسب دو پیروزی و شش امتیاز و یک پله سقوط در جدول در مکان نهمی جدول دوازده تیمی گروه شمال این رقابت‌ها قرار بگیرد‌.

مسئولان و کادر فنی بیمه حدیث به خوبی می‌دانند که رده نهمی لیگ برای تیمی که داعیه صعود به لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور را دارد، جایگاه مناسبی نیست و علی فرمانی و شاگردانش به خوبی می‌دانند  برای صعود به جمع تیم‌های بالای جدول نباید به این راحتی امتیازها را از دست بدهند‌.

اما تیم فوتسال باروبن دیگر نماینده قزوین در این رقابت‌ها که با خرید امتیاز تیم چورک طوس مشهد برای نخستین بار قدم به لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور گذاشته است، مقابل تیم قعرنشین سالکو شاهرود تن به شکست یک بر صفر داد تا به نوعی با این باخت با این تیم ته‌جدولی ابراز همدردی کند.

شاگردان ذبیح‌الله حسینی در شرایطی با این باخت چهارمین شکست فصل خود را سپری کردند که در صورت پیروزی در این دیدار می‌توانستند، دو یا سه پله در جدول صعود داشته باشند‌.

کادر فنی و بازیکنان تیم فوتسال باروبن که در این فصل از مسابقات با یک پیروزی، دو تساوی و چهار شکست و کسب پنج امتیاز در مکان دهم قرار گرفته‌اند، نباید این نکته را فراموش کنند که با ادامه این روند قطعا نمی‌توانند به ماندن در لیگ امیدوار باشند‌.

جایگاه نهمی و دهمی جدول در پایان هفته ششم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور برای تیم‌های استان قزوین جایگاه مناسبی نیست و کادر فنی دو تیم باروبن و بیمه حدیث باید با برگرداندن این دو تیم به شرایط عادی زمینه امتیازات لازم برای حضوری قدرتمندتر در ادامه مسابقات را فراهم کنند‌.

انتهای پیام/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول