اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیته فوتسال هیئت فوتبال قم خبر داد

اعزام حسن‌زاده برای چهارمین بار به فوتسال قهرمانی آسیا

خبرگزاری فارس: دبیر کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم از اعزام فوتسالیست قمی به رقابت‌های قهرمانی آسیا برای چهارمین دوره متوالی خبر داد.

اعزام حسن‌زاده برای چهارمین بار به فوتسال قهرمانی آسیا

علی مهربان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: خوشبختانه قم به واسطه وجود استعدادهای فراوان در رشته ورزشی جذاب و پرطرفدار فوتسال، در سال‌های اخیر بازیکنان بسیار مستعدی را به تیم‌های ملی کشورمان معرفی کرده است.

وی یادآور شد: در یک سال اخیر بین سه تا چهار بازیکن همواره از فوتسال قم در تیم ملی امید کشورمان حضور داشته‌اند و دو بازیکن در تیم ملی بزرگسالان عضو بوده‌اند، ضمن اینکه هم‌اکنون هم سه فوتسالیست قمی عضو تیم ملی دانشجویان کشورمان هستند.

دبیر کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم افزود: در حال حاضر مهم‌ترین رویداد پیش روی فوتسال کشورمان مسابقات قهرمانی آسیاست که ملی‌پوشان فوتسال کشورمان زیر نظر مربیان خود با شرکت در اردوها و برنامه‌های مختلف آماده‌سازی، به دنبال تکرار موفقیت‌های خود در فوتسال آسیا هستند.

وی یادآور شد: تیم ملی فوتسال کشورمان به واسطه قهرمانی‌های متعدد، در حال حاضر پر افتخارترین تیم حاضر در فوتسال آسیاست و در مسابقاتی که به زودی در کشور امارات برگزار می‌شود، از اعتبار و عناوین درخشان خود محافظت خواهد کرد.

مهربان در ادامه به مشخص شدن ترکیب نهایی تیم ملی فوتسال کشورمان برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا اشاره کرد و بیان داشت: در ترکیب این تیم تا پیش از اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسیا، دو فوتسالیست قمی حضور داشتند که در نهایت یکی از آنها راهی امارات خواهد شد.

وی با بیان اینکه سعید تقی‌زاده و علی‌اصغر حسن‌زاده از فروردین ماه در اردوهای تیم ملی فوتسال کشورمان حضور داشته‌اند بیان کرد: این دو بازیکن ارزنده فوتسال قم در رقابت‌های غرب آسیا، تورنمنت بین‌المللی چین و همچنین دیدارهای دوستانه با تیم ملی ازبکستان حضور داشتند.

دبیر کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم با بیان اینکه 14 بازیکن به اردوی فوتسال ایران دعوت شدند اضافه کرد: کادر فنی تیم ملی فوتسال ایران از 14 بازیکن برای برگزاری آخرین اردوی این تیم پیش از اعزام به رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا دعوت به عمل آورد که در بین آنها علی‌اصغر حسن‌زاده فوتسالیست ارزشمند و توانای قمی نیز حضور دارد.

وی عنوان کرد: این بازیکن با سابقه و توانمند که از تیم فوتسال ارم‌کیش قم خود را به سطح اول فوتسال کشورمان معرفی کرد و هم‌اکنون عضو تیم فولاد ماهان سپاهان اصفهان است، برای چهارمین بار به رقابت فوتسال قهرمانی آسیا اعزام می‌شود در حالی که در سه دوره گذشته دو عنوان قهرمانی و یک مقام سومی را با تیم ملی به دست آورده است.

مهربان با اشاره به حریفان کشورمان در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا بیان کرد: تیم ملی ایران در گروه سوم مرحله مقدماتی رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا با تیم‌های ملی فوتسال کره جنوبی، استرالیا و قطر به رقابت می‌پردازد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول