اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت فوتبال استان قم خبر داد

حضور تیم فوتسال بانوان قم در لیگ بانوان باشگاه‌های کشور

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت فوتبال استان قم از حضور تیم فوتسال بانوان قم در مسابقات فصل جدید لیگ بانوان باشگاه‌های کشور خبر داد.

حضور تیم فوتسال بانوان قم در لیگ بانوان باشگاه‌های کشور

زهرا سلیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: بعد از حضور موفق تیم فوتسال بانوان آفرنگ قم در مسابقات لیگ دسته سوم فوتسال باشگاه‌های کشور و پایان موفق کار نماینده قم در این رقابت‌ها، امسال این تیم برای حضور در رقابت‌های باشگاه‌های کشور خود را آماده خواهد کرد تا فوتسال بانوان در سال جاری نیز حضوری موفق در رقابت‌های مهم کشوری داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: رقابت‌های فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور در دسته‌های مختلف در نیمه دوم سال برگزار می‌شود و طی آن تیم فوتسال بانوان قم در مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور حریفان خود را خواهد شناخت.

نایب رئیس هیئت فوتبال استان قم تصریح کرد: با این حال بانوان فوتسالیست قمی به زودی تمرینات خود را زیر نظر مربیان با نظم و برنامه‌ریزی بسیار خوبی آغاز می‌کنند تا به محض شروع بازی‌ها، با قدرت به مصاف حریفان خود بروند.

وی در ادامه به صعود موفقیت‌آمیز تیم فوتسال بانوان آفرنگ قم به لیگ دسته دوم مسابقات فوتسال بانوان کشور اشاره کرد و بیان داشت: رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور در دو مرحله سال گذشته در گرگان و گرمسار برگزار شد که با صدرنشینی و صعود تیم بانوان آفرنگ قم به رقابت‌های لیگ دسته دوم همراه بود.

سلیمی بیان کرد: در این مسابقات که تیم‌های مدعی از استان‌های مختلف حضور داشتند، تیم فوتسال بانوان آفرنگ به عنوان نماینده قم در جدال با حریفان نتایج بسیار خوبی کسب کرد و توانست جواز صعود به لیگ دسته دوم را کسب کند.

وی اضافه کرد: تیم فوتسال بانوان آفرنگ نماینده قم در این مسابقات در مرحله گروهی با نتایج بسیار خوبی از سد حریفان گذشت و بلافاصله بعد از پایان مسابقات نیز چند عضو این تیم توسط کادر فنی تیم ملی به اردو دعوت شدند.

سلیمی در ادامه با اشاره به درخشش دختران فوتسالیست قمی در رقابت‌های قهرمانی کشور عنوان داشت: عملکرد تیم دختران زیر 16 سال قم نیز در رقابت‌های قهرمانی کشور برابر تمام حریفان حاضر در این مسابقات کم‌نظیر بود و در حالی که میزبان تیم‌های مدعی دیگر بودیم، در نهایت موفق به کسب عنوان قهرمانی کشور شدیم که این هم یک دستاورد ارزنده برای ورزش بانوان قم محسوب می‌شود.

وی تاکید کرد: امسال نیز با جدیت برنامه‌های خود را برای رشد و توسعه بیش از پیش فوتبال و فوتسال بانوان قم اجرا خواهیم کرد و با حمایت‌هایی که در هیئت فوتبال استان قم از فوتبال و فوتسال بانوان صورت می‌گیرد، یقیناً برای تکرار موفقیت‌های سال قبل تلاش دوچندانی خواهیم داشت.

انتهای پیام/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول