اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف حفظ و گسترش ارزش‌های دفاع مقدس

نخستین دوره جام فوتسال شهدای سرآبتاوه برگزار شد

خبرگزاری فارس: مسئول کانون تخصصی آموزش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نخستین دوره جام مسابقات فوتسال شهدای سرآبتاوه به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و با هدف گسترش ارزش‌های دفاع مقدس در سالن پیام‌نور سرآبتاوه برگزار شد.

نخستین دوره جام فوتسال شهدای سرآبتاوه برگزار شد

ابوالقاسم اکبریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به برگزاری برخی برنامه‌های فرهنگی و ورزشی کانون تخصصی آموزش استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: یک دوره مسابقه گروهی با حضور 32 تیم در دو رده سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال با هدف حفظ و گسترش ارزش‌های دفاع مقدس و ایجاد نشاط بین جوانان روستایی برگزار شد.

مسئول کانون تخصصی آموزش استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: تیم‌های شهید عباسی، شهید رکنی و وحدت در رده بزرگسالان و تیم‌های شهید عباسی، شهید چمران و شهید رکابدار در رده نوجوانان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

اکبریان تصریح کرد: مهم‌ترین پیام جام شهدای سرآبتاوه جلب توجه مسئولین برای احداث فضای ورزشی و کتابخانه عمومی بود که یکی از نیازهای اصلی روستای سرآبتاوه و روستاهای اطراف است.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه این روستا افزون بر 10 هزار نفر جمعیت دارد و همچنین استقبال وسیع نوجوانان و جوانان این روستا از برنامه‌های ورزشی، می‌طلبد که مسئولان به برنامه‌های فرهنگی و ورزشی توجه بیشتری کنند.

این مسئول فرهنگی در پایان با اشاره به اینکه تیم‌های شرکت کننده در این دوره از مسابقات نام شهدا را به عنوان اسامی تیم‌های خود انتخاب کردند، متذکر شد: نکته اخلاقی جام شهدای سرآبتاوه که بسیار قابل تحسین است، انتخاب نام برادر، عمو و سایر شهدای روستا از طرف بازیکنان نوجوان زیر 16 سال بود که کاملاً به صورت داوطلبانه و خودجوش صورت گرفت.

وی خاطر نشان کرد: بدون شک برگزاری چنین مسابقاتی که با استقبال پرشور جوانان و نوجوانان در چنین فضای معنوی برگزار می‌شوند، نقش مؤثری در آشنایی نسل جوان با اهداف و آرمان‌های شهدا خواهد داشت که باید این برنامه‌ریزی‌ها در دستور کار مدیران باشد.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول