اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون آمل خبر داد

پیمان آمل قهرمان مسابقات فوتسـال جــام کارگــران مازندران

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه ‌اجتماعی شهرستان آمل گفت: تیم پیمان آمل، قهرمان دومین دوره مسابقات فوتسال جام کارگران قهرمان مازندران شد.

پیمان آمل قهرمان مسابقات فوتسـال جــام کارگــران مازندران

محمد رمضانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با بیان اینکه دومین دوره مسابقات فوتسال جام کارگران مازندران از 11 اردیبهشت ماه آغاز شده بود، بیان کرد: این رقابت‌ها با حضور 11 تیم از استان مازندران صورت گرفت.

رمضانی با اشاره به اینکه این رقابت‌ها در مجتمع ورزشی کارگران آمل برگزار شد، تاکید کرد: مرحله اول این رقابت‌ها به شکل دوره‌ای و در مرحله دوم بعد از صعود تیم‌ها به شکل حذفی انجام شد.

وی با اعلام اینکه در این رقابت‌ها هشت تیم از شهرستان آمل و سه تیم از شهرستان‌های دیگر مازندران حضور داشتند، گفت: تیم‌های سوادکوه، ساری و بهشهر در این مسابقات با هم به رقابت پرداختند.

به گفته وی در دومین دوره مسابقات فوتسال جام کارگران مازندران تیم‌های پیمان آمل، گلا، گوشتی کاله، فضای سبز، لبنی صالح، فذا، نساجی بابکان، خوتکا، پرتو دانه خزر بهشهر، گروه کارخانجات آلاشت سوادکوه و دخانیات ساری حضور داشتند.

رمضانی با بیان اینکه تیم‌های پرتو دانه خزر، آلاشت سـوادکوه، پیمان و فذا آمـل برگزارکننده دیدار نهایی بودند، بیان کرد: دیدار رده‌بندی این رقابت‌ها میان تیم‌های فذا و پرتودانه‌خزر برگزار شد که در این دیدار تیم پرتودانه موفق شد به مقام سوم دست یابد.

وی گفت: بازی فینال را دو تیم آلاشت و پیمان برگزار کردند که شرکت پیمان موفق شده با نتیجه سه بر یک برنده بازی شده و به مقام قهرمانی برسد.

انتهای ‌پیام/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول