اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال بانوان وحدت ساری:

فردا بازی سختی مقابل صدرنشین لیگ فوتسال داریم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال بانوان وحدت ساری گفت: بازی سختی مقابل تیم صدرنشین لیگ در ساری داریم.

فردا بازی سختی مقابل صدرنشین لیگ فوتسال داریم

شادی مهینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: برای انجام این بازی تمرینات خوبی را تیم، پشت سر گذاشت و بازیکنان آماده بازی در این دیدار هستند.

وی افزود: تیم وحدت ساری با بهره‌گیری از بازیکنان جوان و مستعد بومی از تیم‌های خوب لیگ فوتسال بانوان است که به حمایت بیشتر مسئولان نیاز دارد.

سرمربی تیم فوتسال وحدت ساری درباره مشکلات تیمش اظهار داشت: با توجه به اینکه اسپانسر تیم عوض شده، تاکنون به اندازه کافی، بازیکنان حمایت مالی خوبی از سوی سرمایه‌گذار نشدند.

مهینی گفت: تیم فرهنگ ایثار تهران با توجه به اختلاف امتیازی که نسبت به دیگر تیم‌ها دارد، از مدعیان اصلی قهرمانی لیگ فوتسال بانوان کشور است.

وی درباره حریفش بیان داشت: تیم فرهنگ ایثار از بازیکنان بزرگ و ملی‌پوش بهره می‌برد که به همین خاطر بازی دشواری مقابل این تیم در ساری داریم.

سرمربی تیم وحدت ساری در پایان افزود: بازیکنان برای کسب امتیاز در این بازی تمام تجربیات و تلاش خود را به کار خواهند برد تا به امتیاز مطلوب برسند.

به گزارش فارس، تیم وحدت ساری از هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور فردا جمعه 29 اردیبهشت در سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری میزبان تیم صدرنشین فرهنگ ایثار تهران است.

در حال حاضر در جدول رده‌بندی تیم فرهنگ ایثار تهران با 42 امتیاز صدرنشین است و وحدت ساری با 17 امتیاز در رده هفتم جای دارد.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول