اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران همدان:

اعتقاد مقدمه فعالیت‌های فرهنگی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان اعتقاد را مقدمه فعالیت‌های فرهنگی خواند.

اعتقاد مقدمه فعالیت‌های فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، احمد رستمی بعد از ظهر امروز شنبه در گردهمایی معاونین، کارشناسان و مسئولان فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های تابعه اظهار داشت: برای انجام فعالیت‌های قرآنی، فرد نیاز به دو مقدمه دارد ابتدا باور و اعتقاد و سپس رعایت و مزین بودن خود فرد به امور فرهنگی، که این دو بسیار مهم هستند.

وی ادامه داد: ثأثیر فعالیت‌های فرهنگی در دیگران بستگی به افراد برگزارکننده دارد و هر چه قدر فرد و دست‌اندرکاران فرهنگ اهل رعایت و معتقد به ملزومات فرهنگی باشند تاثیرش متقابلاً بر دیگران بیشتر خواهد بود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان با تأکید بر لزوم رسانه‌ای شدن اقدامات فرهنگی، به حاضرین گفت: اقدامات فرهنگی خود را رسانه‌ای کرده و آن را به سمع و نظر جامعه خود برسانید تا ارزش کار فرهنگی مشخص شود.

وی ادامه داد: فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی اولویت نخست بنیاد شهید و امور ایثارگران محسوب می‌شود اما این اولویت خود یک اولویت بالاتری نیز دارد و آن فعالیت قرآنی است و ما برای فعالیت‌های قرآنی هیچ محدودیت اجرایی نداشته و نخواهیم داشت.

رستمی همکاران فرهنگی بنیاد شهید را به خواندن صفحاتی از قرآن کریم در شروع هر روز کاری تشویق کرد و آن را از راه‌های انس بیشتر دست‌اندرکاران مباحث قرآنی در بنیاد شهید برای اقدام به فعالیت‌های قرآنی دانست.

معاون فرهنگی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان نیز ضمن ارائه گزارش اقدامات فرهنگی سال 90 گفت: کمک و همفکری در این جلسات مقدمات خوبی برای خدمت و برگزاری اقدامات فرهنگی در سال جدید است.

ابوالفضل خلیلی اظهار داشت: با تقویت نقاط قوت و حذف نقاط ضعف سال گذشته در سال جدید می‌توانیم گام‌های بلندی در عرصه فرهنگی برای خانواده ایثارگران در استان همدان برداریم.

انتهای پیام/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول