اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان دشتستان:

کیفیت برنامه‌های فرهنگی افزایش یابد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه پاسداران شهرستان دشتستان گفت: کیفیت برنامه‌های فرهنگی افزایش یابد.

کیفیت برنامه‌های فرهنگی افزایش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان احمد عالی شامگاه چهارشنبه در نشست با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان دشتستان اظهار داشت: سالروز ارتحال معمار کبیر انقلاب از رویدادهای مهم تاریخی خرداد ماه است و تمام مسئولان باید برای بزرگداشت این ایام تلاش کنند.

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: در این ایام برنامه‌های متعددی تدوین و پیش‌بینی شده و کیفیت‌بخشی به اجرای این برنامه‌ها و سایر برنامه‌های فرهنگی از مسائل مهمی است که تمام مسئولان و مجریان برنامه‌ها باید به آن توجه کنند.

عالی ادامه داد: اعزام عاشقان حضرت روح‌الله به مرقد مطهر امام خمینی (ره) در سالروز رحلت آن بزرگوار از برنامه‌های مهمی است که پیش رو داریم و به منظور اجرای هر چه بهتر این برنامه تمام مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید حضور فعال در صحنه داشته باشند.

وی اضافه کرد: در سال جاری سهمیه اعزام نیروی شهرستان دشتستان به مرقد مطهر حضرت امام 2 هزار و 700 نفر است و این سهمیه را در اقصی نقاط شهرستان تقسیم خواهیم کرد و هر یک از بخش‌های شهرستان متناسب با سهمیه خود از متقاضیان ثبت‌نام به عمل می‌آورند.

این مسئول با اشاره به آنکه ثبت‌نام برای شرکت در این اردوی معنوی مورد استقبال مردم واقع شده است بیان کرد: بر اساس آمار ارائه شده تاکنون یک‌هزار و 600 نفر برای شرکت در کاروان اعزامی مرقد مطهر امام خمینی (ره) در سراسر شهرستان دشتستان ثبت‌نام کرده‌اند.

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان دشتستان گفت: در این اردوی سه روزه تامین امنیت و سلامت شرکت‌کنندگان از اهمیت بالایی برخوردار است و تمام مسئولان و مدیران اجرایی شهرستان دشتستان باید در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول