اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان:

ارتقای شاخص‌های فرهنگی از برنامه‌های استان زنجان است

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان گفت: ارتقای شاخص‌های فرهنگی در جامعه از برنامه‌های امور اجتماعی استان زنجان محسوب می‌شود.

ارتقای شاخص‌های فرهنگی از برنامه‌های استان زنجان است

موسی متوسلین امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: به منظور ارتقای فرهنگی شاخص‌های فرهنگی جامعه در سال‌جاری در موضوع عفاف و حجاب برنامه‌ریزی‌های لازم انجام می‌گیرد.

وی با بیان اینکه با توجه به امکانات و بضاعت‌های استان در سال جاری در حوزه بانوان فعالیت‌های تاثیرگذاری در بخش عفاف و حجاب اجرایی می‌شود، افزود: برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی به منظور ارتقای حجاب و عفاف از برنامه‌های استان است.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان بر ضرورت استفاده از توانمندی بانوان در عرصه‌های مختلف تاکید کرد و افزود: برای ارتقای توانمندی بانوان جامعه در حوزه‌های مختلف به‌ویژه حوزه اقتصادی در کنار توجه به مسائل فرهنگی برنامه‌ریزی‌های لازم انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه نهاد مقدس خانواده به زن به عنوان تکیه‌گاه نیاز دارد، افزود: افزایش توانمندی این قشر به‌ویژه خانواده‌های آسیب‌پذیر از برنامه‌های سال‌جاری محسوب می‌شود.

متوسلین با اشاره به ضرورت توجه به وضعیت اقتصادی خانواده‌ها تصریح کرد: عدم توجه به این مسئله موجب آسیب‌های جدی به بنیاد خانواده می‌شود.

وی با بیان اینکه در کنار توجه به مسائل اقتصادی و معیشتی به مسئله عفاف و حجاب در جامعه توجه ویژه می‌شود، خاطرنشان کرد:‌ کمک به اقشار آسیب‌پذیر جامعه از سوی نهادهایی همچون کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی از ضروریات است که در سال‌جاری به نحو مطلوبی اجرایی می‌شود.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان بر ضرورت هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و افزود: از امکانات دستگاه‌های مختلف اجرایی برای افزایش توان خانواده استفاده شده و از جزیره‌ای عمل‌کردن برخی از دستگاه‌های اجرایی جلوگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه توانمندی خانواده‌های آسیب‌پذیر در سال‌جاری مورد توجه جدی قرار می‌گیرد، افزود: برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی تشکیل خانواده متناسب با شان و منزلت افراد از ضروریات است.

متوسلین ادامه داد: تشکیل خانواده موجب جلوگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی شده و به تشکیل جامعه‌ای سالم کمک شایانی می‌کند.

وی با بیان اینکه کار گروه اجتماعی استان در سال‌جاری برنامه‌ریزی‌های لازم را برای ارتقای شاخص‌های فرهنگی انجام می‌دهد، افزود: توجه به نهاد تاثیرگذار خانواده از برنامه‌های ویژه این کار گروه است.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان بر ضرورت توانمندسازی اقشار آسیب‌پذیر جامعه به‌ویژه در زمینه رفع نیازهای اقتصادی تاکید کرد و افزود: توجه به رفع نیازهای اقتصادی خانواده موجب جلوگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

انتهای پیام/ب20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول