اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اهر مطرح کرد

توجه به مسائل فرهنگی و معنوی دانشجویان در اولویت دانشگاه آزاد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر از اولویت‌های سال‌جاری دانشگاه آزاد را توجه به مسائل فرهنگی، معنوی دانشجویان برشمرد.

توجه به مسائل فرهنگی و معنوی دانشجویان در اولویت دانشگاه آزاد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، علی رضایی ظهر امروز در همایش سه هزار نفری موفقیت، برنامه‌ریزی مناسب در حوزه فرهنگی و معنوی را از اولویت کاری این دانشگاه برای دانشجویان برشمرد و بر تلاش همه‌جانبه اساتید و دانشجویان در این زمینه تأکید کرد.

وی دوران دانشجویی را بهترین زمان در زندگی یک انسان برشمرد و افزود: دانشجویان باید در طول تحصیلات بیشترین استفاده را در حوزه علمی، پژوهشی و مسائل مختلف فرهنگی و دینی داشته باشند.

رضایی یکی از اولویت‌های سال‌جاری را توجه به مسائل فرهنگی، معنوی دانشجویان برشمرد و گفت: با تمهیدات و برنامه‌ریزی‌هایی که در شورای فرهنگی دانشگاه صورت گرفته امسال برنامه‌های متنوعی متناسب با نیازها و سلائق دانشجویان در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و تفریحی در نظر گرفته شده که در طول سال برای دانشجویان علاقه‌مند اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به تلاش دشمنان نظام و انقلاب در سست کردن اعتقادات دینی و معنوی در بین جوانان و دانشجویان گفت: همه باید تلاش کنیم تا با ساز‌ و‌ کارهای مناسب و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری در ترویج فرهنگ غنی اسلامی گام‌های عملی برداریم.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به سوم خرداد و سالروز آزادی خرمشهر این روز را نماد مقاومت و پیروزی ملت ایران در برابر دشمن تا بن دندان مسلح برشمرد و افزود: باید این فرهنگ و تفکر بسیجی که در طول هشت سال دفاع مقدس با تکیه بر سلاح ایمان ادامه یافت به نسل جوان امروزی که ایثارگری‌های دفاع مقدس را ندیدند به نحو شایسته منتقل شود.

رضایی، برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی، محافل قرآنی، اردوهای زیارتی و تفریحی، همایش‌های فرهنگی، اجتماعی، فعال شدن کانون فرهنگی، علمی، کرسی‌های آزاد اندیشی، نشست‌های مختلف سیاسی و بحث‌های چهره به چهره با دانشجویان، پاسخ به شبهات دینی جوانان، برگزاری دعای توسل و کمیل، ندبه، اعتکاف و ده‌ها برنامه متنوع دیگر را از برنامه‌های شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر برای بهره‌مندی دانشجویان از آنها ذکر کرد.

وی حضور دکتر انوشه از اساتید برجسته دانشگاهی و کارشناسی مسائل اجتماعی را در جمع دانشجویان و همچنین  استقبال بی‌سابقه دانشجویان از این همایش‌ را نشان از علاقه‌مندی دانشجویان به تداوم این برنامه‌ها ذکر کرد و افزود: در این راستا دعوت از استاد رحیم پورازغدی، استاد قرائتی، دکتر فردوسی و ده‌ها اساتید برجسته در برنامه کاری شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر قرار دارد.

انتهای پیام/و10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول