اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ساری:

حماسه سوم خرداد باید به یک حرکت عظیم فرهنگی تبدیل شود

خبرگزاری فارس: فرماندار ساری گفت: حماسه سوم خرداد باید به یک باور فرهنگی گسترده و حرکت عظیم فرهنگی تبدیل شود.

حماسه سوم خرداد باید به یک حرکت عظیم فرهنگی تبدیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سید عباس حسینی‌نژاد صبح امروز در مراسم سالروز آزاد سازی فتح خرمشهر که در گلزار شهدای این شهرستان ساری برگزار شد، بیان داشت: حماسه سوم خرداد باید در بین ملت ایران و جهانیان به یک باور فرهنگی تبدیل شود.

وی افزود: سوم خرداد حماسه‌ای ماندگار در راه دفاع از ارزش‌های اسلامی و هشت سال دفاع مقدس بوده است و این روز بزرگ باید برای نسل‌های جوان به خوبی تبیین شود تا خاطرات رزمندگان اسلام به  فراموشی تبدیل نشود.

حسینی‌نژاد گفت: تمام امت ایران اسلامی با احساس مسئولیت در مسیر ترویج فرهنگ جهاد و ایثار و شهادت با حفظ گرامیداشت این ایام و یاد خاطره شهدا و ایثارگران زمینه درک و تحلیل این واقعه مهم را برای نسل جوان کشور فراهم سازند.

فرماندار مرکز استان مازندران با اشاره به اینکه سوم خرداد نقطه عطفی در تاریخ اسلام و هشت سال دفاع مقدس بوده است، گفت: فتح خرمشهر در سوم خرداد یک معجزه الهی بوده است و خداوند خرمشهر را آزاد کرده است.

وی بیان داشت: در فتح خرمشهر جنگ وارد مرحله جدیدی شد و خودباوری در نیروهای خودی تقویت شد و از طرف دیگر این پیروزی باعث شد آمریکا و حامیان صدام حواس‌شان را جمع کنند و از موضع تهاجم به موضع دفاعی پناه ببرند.

حسینی‌نژاد افزود: همدلی و صفا، صمیمیت نیروهای ارتش، بسیج و سپاه سبب شد نصرت خداوند جاری شود و پیروزی به‌ سرعت حاصل شود.

فرماندار ساری گفت: آنچه مسلم است ایمان، خودباوری، ایثار، مقاومت، اعتماد به خداوند بزرگ، همدلی، پرهیز از اختلاف و وحدت توانست معجزه بزرگ را خلق کند و خونین‌شهر را دوباره خرمشهر کند.

انتهای پیام/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول