اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول هنرهای نمایشی حوزه هنری مازندران:

پیوند جشن تئاتر با دفاع مقدس الگویی برای متولیان فرهنگی است

خبرگزاری فارس: مسئول هنرهای نمایشی حوزه هنری مازندران گفت: پیوند جشن تئاتر با دفاع مقدس از جمله حماسه آزادسازی خرمشهر الگوی خوبی برای متولیان فرهنگی است.

پیوند جشن تئاتر با دفاع مقدس الگویی برای متولیان فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، بعدازظهر امروز همایش بزرگ « هنر حماسه » به مناسبت سی امین سالروز آزادسازی خرمشهر  با حضور هنرمندان برجسته سینما و تئاتر کشور، مدیر حوزه هنری استان، مدیرکل ارشاد استان، مسئولان استانی و شهرستانی  به همت حوزه هنری در سینما سپهر شهرستان ساری برگزار شد.

** پیوند هنرمندان تئاتر با دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام

مسئول هنرهای نمایشی حوزه هنری مازندران در این همایش گفت: سوم خرداد روز مقاومت، پیروزی و تجلی فرهنگ ایثار، شهادت و از خودگذشتگی ملتی است که با اتکا به قدرت لایزال الهی، حماسه‌ای جاوید بر تارک این سرزمین آفریدند.

رستم کیاکجوری با اشاره به اینکه هنرمندان حاضر در این مراسم از برپایی این همایش بی‌نظیر ابراز رضایت داشتند، اظهار داشت: این مراسم با استقبال زیادی روبه رو شده بود.

وی با اشاره به اینکه این همایش برای نخستین بار در استان برگزار شد، خاطرنشان کرد: هنرمندان تئاتر استان در سالروز آزادسازی خرمشهر جشن تئاتر خود را با حماسه دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام پیوند زدند.

مسئول هنرهای نمایشی حوزه هنری مازندران از حمایت‌های بی دریغ استاندار مازندران در حمایت از هنرمندان تئاتر استان تقدیر و تشکر کرد و بیان داشت: جذب  و حمایت‌های فراوان حوزه هنری مازندران در عرصه هنرنمایشی و برگزاری جشنواره‌ها و نشست‌های تخصصی در سال 90 تنها در سایه حمایت‌های استاندار امکان‌پذیر شد.

این هنرمند برجسته استان حمایت همه‌جانبه از تئاتر استان را نقطه عطفی در راستای حمایت از این هنرمندان عنوان کرد.

کیاکجوری تصریح کرد: بدون شک فعالیت حوزه هنری در عرصه تئاتر ضمن اثرات مطلوب بر رشد و تقویت هنرهای نمایشی مازندران، فرهنگ و اجتماع نیز در آینده بهره لازم را از آن خواهند برد و مسلما به ارتقای فرهنگ و هنر استان نیز کمک خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: پیوند جشن تئاتر با حماسه آزادسازی خرمشهر الگوی بسیار خوبی برای متولیان فرهنگی است.

انتهای پیام/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول