اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر کرج اعلام کرد

ممنوعیت تبلیغ کالاهای خارجی در کرج

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر کرج از تصویب طرح ممنوعیت تبلیغ کالاهای خارجی در معابر عمومی و خیابان‌های این شهرستان خبر داد.

ممنوعیت تبلیغ کالاهای خارجی در کرج

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله پورمظاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: رهبری معظم انقلاب سال جاری را به نام حمایت از تولید ملی و کار و سرمایه ایران مزین فرموده‌اند که برای تحقق این هدف مهم باید تمام ظرفیت‌ها و توانمندی‌های کشور بسیج شود.

وی تصریح کرد: تحقق حمایت از تولید ملی به طور قطع از سوی یک دستگاه و یا حتی یک قوه مقدور و میسر نخواهد بود و باید با عزم ملی پیگیر اجرای رهنمودهای نوروزی رهبری فرزانه انقلاب باشیم.

حمایت از تولید ملی با شعار محقق نمی‌شود

این مسئول با تاکید بر اینکه حمایت از تولید ملی نیازمند تلاش جدی در زمینه‌های مختلف، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و حتی فرهنگی است، گفت: به طور قطع این مهم با شعار دادن عملی نخواهد شد.

پورمظاهری افزود: بنابراین همه مسئولان و نهادهای کشور ضمن تعامل و همراهی مستقیم با مردم باید برنامه‌های عملی خود برای حمایت از تولید ملی را طرح و اجرا کنند.

حمایت از تولید ملی نیازمند فرهنگ‌سازی است

وی با تاکید بر اینکه حمایت از تولید ملی در 2 حوزه حکومتی و مردمی قابل تجزیه و تحلیل است، گفت: در حوزه حکومتی دولت و دستگاه‌های مختلف باید با تصویب قوانین، زیرساخت‌های لازم برای حمایت از تولیدکننده داخلی را فراهم کنند.

نماینده مردم کرج در شورای اسلامی شهر ادامه داد: از سوی دیگر باید فرهنگ خرید و مصرف مردم نیز تغییر کرده و ذهنیت شهروندان به سمت مصرف کالاهای تولید داخل هدایت شود.

پورمظاهری تاکید کرد: بنابراین برای اجرای رهنمودهای نوروزی رهبری معظم انقلاب در حمایت از تولید ملی نیازمند کار فرهنگی در کنار اقدامات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی هستیم.

وی در پاسخ به این پرسش که شورای اسلامی شهر کرج برای حمایت از تولید ملی طی 2 ماه اخیر چه اقداماتی انجام داده است؟ گفت: در زمان بررسی بودجه شهر ما به این نکته توجه ویژه داشتیم.

پورمظاهری افزود: بخش مربوط به اعتبارات مورد نیاز برای اجرای طرح‌های عمرانی که در تحقق طرح‌های اقتصادی و صنعتی شهر لازم بود، اعضای شورای شهر تمرکز ویژه داشتند.

این عضو شورای اسلامی شهر کرج ادامه داد: همچنین طی مصوبه‌ای تبلیغ هرگونه کالای خارجی در سطح شهر و معابر کرج از سوی شورای شهر ممنوع و مصوبه فوق به شهرداری برای اجرا ابلاغ شد.

پورمظاهری در پایان گفت: تصویب این طرح در حقیقت گامی مهم برای تغییر ذائقه مردم از مصرف کالاهای خارجی به خرید کالاهای تولید داخل محسوب می‌شود و امیدواریم نتایج مثبتی در پی داشته باشد.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول