اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه برازجان:

تقویت تولید ملی راه غلبه بر تورم است

خبرگزاری فارس: امام جمعه برازجان گفت: تقویت تولید ملی راه غلبه بر تورم است.

تقویت تولید ملی راه غلبه بر تورم است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان حجت‌الاسلام حسن مصلح بعد از ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان دشتستان اظهار داشت: در سال‌های اخیر با توجه به شرایط و ویژگی‌های حاکم بر جامعه شاهد آن بوده‌ایم که رهبری سال‌های متعددی را با شعارهای اقتصادی مزین کرده‌اند.

وی افزود: در سال‌های اخیر دشمنان و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی کوشیده‌اند از طریق راه‌های اقتصادی نظام اسلامی را به چالش بکشند و با دغدغه‌ها و مشکلات روبه‌رو سازند و تحریم‌ها و تهدیدهای اقتصادی از مسائلی است که در این زمینه شاهد آن بوده‌ایم.

مصلح خاطر نشان کرد: حرکت در مسیر اهداف مدون اقتصادی که رهبری معظم انقلاب اسلامی در نامگذاری سال‌ها به آن توجه داشته‌اند سب خوداتکایی و بی‌نیازی جامعه اسلامی از دنیای استکبار می‌شود و تمامی اهداف دشمنان را با شکست مواجه می‌سازد.

امام جمعه برازجان بیان داشت: رهبری در نامگذاری سال‌ها اهداف والایی را برای نظام تدوین می‌کنند و علت نامگذاری سال‌ها با این اهداف تبدیل آن به فرهنگ است و مسئولان باید در فرهنگ‌سازی این اهداف تلاش وافر کنند.

مصلح تاکید کرد: رهبری معظم جامعه اسلامی در تمامی این سال‌ها بر خوداتکایی اقتصادی تاکید داشته‌اند و تمامی برنامه‌های کلان نظام اسلامی بر این مسئله تاکید داشته و به نوعی برای عدم وابستگی و خوداتکایی جامعه اسلامی تلاش شده است.

وی با تاکید بر آنکه باید تولید را سرلوحه کار خود قرار دهیم اذعان داشت: وجود معارضین داخلی مسائل مربوط به امنیت ملی، تهاجم فرهنگی دشمنان نظام و تحریم و تهدیدهای اقتصادی که جامعه اسلامی ما با آن مواجه است بر لزوم کار و فعالیت گسترده در عرصه اقتصادی تاکید دارد.

وی متذکر شد: تقویت تولید در واقع اقتدار و امنیت کشور را به دنبال دارد و با بومی‌سازی شعارهای اقتصادی که رهبر معظم انقلاب به عنوان نقشه راه در اختیار مسئولان قرار داده‌اند، راه حل مقابله با مسائل و مشکلات و دستیابی به عزت و اقتدار جامعه اسلامی است.

امام جمعه برازجان با تاکید بر آنکه باید از ضعف‌ها گذر کنیم بیان داشت: در شهرستان دشتستان توان و ظرفیت بالایی در عرصه تولید وجود دارد و با شناخت دقیق از ویژگی‌های شهرستان دشتستان می‌توانیم به رشد و توسعه اشتغال و زیرساخت‌های اقتصادی دشتستان کمک کنیم.

مصلح بهره‌گیری از سیره و روش رهبر معظم انقلاب را راهی برای موفقیت مسئولان و کارگزاران نظام اسلامی دانست و اضافه کرد: بازدید از کارگاه‌های تولیدی و شرکت‌های اقتصادی از مسائلی است که رهبر انقلاب به آن توجه داشته‌اند و در سطوح محدودتر مسئولان باید این مهم را مورد توجه قرار دهند.

وی ادامه داد: بازدید مسئولان از کارگاه‌ها و واحدهای تولیدی سبب آشنایی ایشان با مسائل و مشکلات موجود و تلاش برای رفع مشکلات و دغدغه‌های ایشان می‌شود که افزایش بهره‌وری و توسعه استان را به دنبال خواهد داشت.

امام جمعه برازجان تصریح کرد: تورم و گرانی یکی از دغدغه‌ها و مشکلاتی است که خانواده‌ها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند و افزایش تولید سبب کاهش قیمت اجناس و مرتفع شدن تورم می‌شود که این امر رضایت خاطر مسئولان و افزایش توان اقتصادی ایشان را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/ش10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول