اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول پژوهشی بسیج دانشجویی سپاه قزوین:

تحقق تولید ملی نیازمند ارتقای سطح علمی دانشگاه‌هاست

خبرگزاری فارس: مسئول علمی پژوهشی بسیج دانشجویی سپاه استان قزوین گفت: ارتقای سطح علمی کشور و تحقق تولید ملی نیازمند ارتقای سطح علمی دانشگاه‌هاست.

تحقق تولید ملی نیازمند ارتقای سطح علمی دانشگاه‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، زهرا حق‌وردی در نشست توانمندسازی مسئولان و دبیران هسته‌های علمی دانشگاه‌ها که در پارک علم و فن‌آوری امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد، اظهار کرد: کارگاه توانمندسازی مسئولان علمی و دبیران هسته‌های علمی بسیج دانشجویی استان قزوین از سال گذشته آغاز شده و در سال جاری دو کارگاه برای توانمندسازی مسئولان علمی و دبیران آن‌ها برگزار شده است.

وی عنوان کرد: کارگاه‌های توانمندسازی هسته‌های علمی بسیج دانشجویی در راستای تحقق شعار حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی که مقام معظم رهبری به عنوان راهبرد سال معرفی کردند، برگزار می‌شود.

مسئول علمی پژوهشی بسیج دانشجویی سپاه استان قزوین تصریح کرد: مأموریت معاونت علمی پژوهشی بسیج دانشجویی استان قزوین گسترش علم و ایجاد انگیزه در میان دانشجویان دانشگاه‌های این استان است.

وی یادآور شد: گسترش علم و ایجاد انگیزه میان دانشجویان با همکاری و تلاش مسئولان علمی و دبیران هسته‌های علمی بسیج دانشجویی در دانشگاه‌ها تحقق می‌یابد.

حق‌وردی اضافه کرد: حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی و تحول در علوم انسانی که از مهم‌ترین خواسته‌های مقام معظم رهبری است، از اصلی‌ترین محورهای این کارگاه توانمندسازی است.

وی با اشاره به اینکه دانشجویان دانشگاه‌های استان قزوین با توجه به سطح بالای دانشگاه‌های این استان، بسیار بااستعداد و توانمند هستند، یادآور شد: باید برای شکوفایی استعداد دانشجویان آن‌ها را در فضای مناسب علمی و فرهنگی قرار دهیم.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: برگزاری کارگاه‌های توانمندسازی مسئولان و دبیران هسته‌های علمی در دانشگاه‌ها موجب ارتقای سطح علم و دانش در دانشگاه‌ها می‌شود.

وی در پایان گفت: دانشجویان استان قزوین به لحاظ فکری در سطح بسیار بالایی قرار دارند و بسیج دانشجویی استان قزوین برای ارتقای علمی این دانشجویان همه تلاش خود را به کار برده و از ابزارهای موجود نیز در این راستا استفاده می‌کند.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول