اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تابستان امسال

رادیو دریا در استان گیلان فعال می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان از فعالیت رادیو دریا با محتوای فرهنگی در تابستان سال جاری خبر داد.

رادیو دریا در استان گیلان فعال می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، غلامعلی رضوانی ظهر امروز در جلسه ستاد دریای گیلان با اشاره به تشکیل کمیته ساماندهی سواحل استان اظهار داشت: کمیته توسعه و عمران ساحل گیلان زیر نظر معاون عمرانی استاندار تشکیل شده است.

وی به طرح منشور استفاده صحیح و سالم از سواحل دریا اشاره کرد و افزود: قوانین و مقررات لازم در راستای معرفی وظایف گردشگران و مردم بومی منطقه در نحوه استفاده صحیح از سواحل با رویکرد حقوق شهروندی و احترام به ارزش‌ها تدوین شده است.

رضوانی نصب تابلوهای آموزشی، بیلبوردهای تبلیغاتی و توزیع بروشور و پوستر را از جمله اقدام‌ها در طرح‌های سالم‌سازی دریا برشمرد و تصریح کرد: این طرح اقدامی مناسب در راستای فضاسازی فرهنگی در سواحل، تفرجگاه‌های جنگلی، جاده‌های مواصلاتی، میدان‌های اصلی شهرها و ... است.

وی ادامه داد: طراحی 50 طرح بنر و 10 طرح بروشور و پوستر با موضوع‌های رعایت شئونات اسلامی، عفاف و حجاب، نشاط و شادابی در اسلام، چگونگی استفاده سالم از سواحل و تفرجگاه‌ها انجام شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان با بیان اینکه ساخت مستند، تیزر و برنامه‌های رادیویی در راستای فرهنگ‌سازی عمومی با رویکرد ملی برای آگاهی آحاد افراد جامعه با مسائل فرهنگی و اجتماعی سواحل و تفرجگاه‌ها اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: استفاده از ابزارهای رسانه‌ای تاثیر بسیاری در نهادینه کردن فرهنگ استفاده صحیح و سالم از سواحل و دیگر مناطق گردشگری دارد.

وی از فعالیت رادیو دریا با محتوای فرهنگی در تابستان سال جاری خبر داد و ابراز کرد: قبل از انقلاب رادیویی با برنامه‌های مبتذل وجود داشته و اکنون فرستنده آن موجود است و قرار شده این فرستنده با محتوای فرهنگی امروزی فعال شود.

انتهای پیام/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول