اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی رئیس ستاد سالم‌سازی دریای مازندران

فرماندار ساری مسئول طرح‌های دریا در شرق مازندران شد

خبرگزاری فارس: مشاور رسانه‌ای فرماندار ساری گفت: فرماندار ساری از سوی رئیس ستاد سالم‌سازی دریای مازندران به عنوان مسئول طرح دریا در شهرهای شرق این استان منصوب شد.

فرماندار ساری مسئول طرح‌های دریا در شرق مازندران شد

سید محمدعلی رضازاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: در این حکم هادی ابراهیمی معاون استاندار مازندران و رئیس ستاد اجرای طرح‌های دریا در مازندران، سیدعباس حسینی‌نژاد فرماندار ساری را به عنوان مسئول طرح سالم‌سازی شرق استان مازندران که شامل شهرستان‌های جویبار، ساری، میاندرود، نکا، بهشهر و گلوگاه با محوریت شهرستان ساری شده است، منصوب کرد. 

وی خاطرنشان کرد: در این حکم با اشاره به اهمیت و ضرورت اجرای طرح سالم‌سازی دریا و با توجه به حضور گسترده مردم در سواحل و لزوم برنامه‌ریزی بهینه و خدمات‌رسانی مطلوب به گردشگران طرح‌های سالم‌سازی دریا به سه منطقه جغرافیای تقسیم شده است.

رضازاده تصریح کرد: در این حکم شهرستان‌های استان مازندران به سه منطقه غرب استان شامل شهرستان‌های رامسر، تنکابن، عباس‌آباد، چالوس و نوشهر به محوریت چالوس به عنوان منطقه یک تقسیم شده است.

این مسئول اعلام کرد: شهرستان‌های نور، محمودآباد، فریدونکنار، و بابلسر نیز با محوریت بابلسر به عنوان منطقه مرکزی استان در طرح دریا تقسیم شده است.

مشاور رسانه‌ای فرماندار ساری اذعان داشت: همچنین منطقه شرق استان شامل شهرستان‌های جویبار، ساری، میاندرود، نکا، بهشهر و گلوگاه با محوریت شهرستان ساری به منطقه شرق تقسیم شده است.

انتهای پیام/ن20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول