اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس طرح سالم‌سازی دریا در غرب مازندران خبر داد

استقرار 32 طرح دریا در غرب مازندران

خبرگزاری فارس: رئیس طرح سالم‌سازی دریا منطقه غرب مازندران از دایر بودن 32 طرح سالم‌سازی دریا در شهرستان‌های غرب مازندران در 16 نقطه خبر داد.

استقرار 32 طرح دریا در غرب مازندران

سید قدیر رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چالوس بیان داشت: بعد از تفکیک نقاط طرح دریای مازندران به سه منطقه، منطقه غرب مازندران تاکنون نسبت به برگزاری سه جلسه برای ساماندهی و مدیریت طرح‌های دریا اقدام کرده است.

وی اظهار داشت: بازدیدهای میدانی از طرح‌های دریا در هر یک از شهرستان‌های غرب مازندران انجام و تاکنون در منطقه غرب مازندران 20 مصوبه داشتیم.

رضایی ادامه داد: پاکسازی طرح‌های سالم‌سازی دریا در شهرستان‌های غرب استان انجام و در هر شهرستان تابلوهای راهنمای استفاده از طرح دریا نیز نصب شده است.

فرماندار چالوس بیان داشت: همایش دست‌اندرکاران طرح سالم‌سازی دریا نیز برای نخستین بار به صورت گسترده و با حضور اعضا در شهرستان چالوس برگزار شد.

وی تصریح کرد: 2هزار و 500 نفر در انجام طرح‌های سالم‌سازی دریا در شهرستان‌های غرب مازندران مشارکت دارند.

فرماندار چالوس گفت: 130 نقطه کور در شهرستان‌های غرب استان شناسایی شد که در همه این نقاط ناجیان غریق و نیروی انتظامی مستقر شدند.

رضایی بیان داشت: تمام تلاش و هدف ما این است که در سال جاری با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته افراد غرق شده نداشته باشیم.

رئیس طرح سالم‌سازی دریا منطقه غرب مازندران تصریح کرد: دو منطقه جمشید آباد در عباس‌آباد و تفرجگاه ساحلی نمک آبرود در چالوس به بسیج سازندگی واگذار شده و امیدواریم در سال آینده تعداد طرح‌های بیشتری به بسیج سازندگی واگذار شود.

وی گفت: با توجه به اینکه گردشگران زیادی در منطقه حضور پیدا می‌کنند برنامه‌ریزی شده تا در حوزه فرهنگی تلاش بیشتری در طرح‌های سالم‌سازی دریا صورت پذیرد.

رضایی بیان داشت: استقرار روحانی در تمامی طرح‌های سالم‌سازی دریا و برگزاری نماز جماعات در طرح‌ها یکی از نکات ویژه به شمار می‌رود.

وی گفت: یکی از درخواست‌های مهم ما تخصیص یک قایق تندرو به شهرستان‌های غرب استان است تا بتوان در مواقع ضروری از آن استفاده کرد.

رضایی بیان داشت: از شورای تامین استان درخواست کردیم تا مانع هر گونه پرواز تفریحی و آموزشی در فضای طرح‌های دریا شوند و تا خانواده‌ها با اطمینان بیشتر از دریا استفاده کنند.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول