اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات سفر مازندران:

رادیو در سفر مخاطب بیشتری دارد/ مسافران با طرح‌های سالم‌سازی دریا آشنایی ندارند

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دائمی تسهیلات سفر مازندران گفت: در ایام سفر، مخاطب رادیو بیشتر است.

رادیو در سفر مخاطب بیشتری دارد/ مسافران با طرح‌های سالم‌سازی دریا آشنایی ندارند

بهرام حمیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار مستقر فارس در ستاد دائمی تسهیلات سفر مازندران اظهار داشت: پس از برگزاری انتخابات، پیگیری برنامه‌های نوروزی تلویزیون را آغاز کردیم.

وی با اشاره به اینکه در سیمای مازندران صبح‌ها برنامه عیدانه پخش می‌شود، ادامه داد: این برنامه به مسئولان عضو ستاد تسهیلات سفر اختصاص دارد که با حضور در این برنامه در ارتباط با برنامه‌های سفر به مردم پاسخگو هستند.

مدیرکل صدا و سیمای مازندران تصریح کرد: بخشی از زیرنویس را هم به ستاد تسهیلات سفر اختصاص داده‌ایم تا موارد لازم، اطلاع‌رسانی شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه شبانگاهی با نگاه تفریحی و دیدنی‌های مازندران در دستور کار قرار گرفته است، بیان داشت: رادیو هم در صبح‌ها برنامه‌ای را به مسئولان ستاد تسهیلات سفر اختصاص داده است.

حمیدی تصریح کرد: بخش خبر صدا و سیمای مرکز مازندران هم موظف به تولید خبر و گزارش‌های ویژه درباره ستاد تسهیلات سفر است.

وی با بیان اینکه ارتباط خوبی با گردشگری داریم، اضافه کرد: با مشارکت این اداره کل روزانه 15 دقیقه برنامه خاص گردشگری داریم.

حمیدی با اشاره به اینکه نگاه ما این است که در برنامه‌های تلویزیون، برنامه‌های جدیدتری برای مسافران داشته باشیم، یادآور شد: سال گذشته با هماهنگی که با مراکز استان‌ها داشتیم، مدیرکل گردشگری مازندران برای معرفی مازندران در برنامه‌های تلویزیونی برخی استان‌ها حضور یافت.

وی با بیان اینکه امسال این امر محقق نشد، گفت: در نظر داریم در خردادماه این برنامه را اجرا کنیم تا مسافران با مازندران آشنا شده و بدانند وقتی به مازندران سفر می‌کنند از چه نقاطی باید دیدن کنند.

حمیدی با اشاره به اینکه مسافر با طرح سالم‌سازی دریا آشنایی ندارد، بیان داشت: با معرفی این مراکز، مخاطب را در سپری کردن ساعات بهتری در مازندران یاری می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در ایام سفر، مخاطب رادیو بیشتر است، گفت: ظرفیت مازندران، طبیعت‌گردی است و مردم در کنار جنگل، دریا، ساحل، کوه و هر نقطه دیگری از مازندران در کنار خودروی خود، رادیو را هم دارند.

حمیدی با اشاره به اینکه رادیو رسانه فراگیرتری است، اظهار داشت: سعی می‌کنیم در ایام سفر، پیام‌های لازم و ضروری را بیشتر از طریق رادیو اطلاع‌رسانی کنیم.

وی درباره نظرسنجی برنامه‌های صدا و سیمای مازندران، تصریح کرد: نظرسنجی‌ها به صورت برنامه‌های فصلی است و رضایت مخاطبان در فصل بهار بیشتر از پاییز و زمستان بوده و در تابستان مخاطب بیشتر است.

حمیدی با اشاره به اینکه در نظرسنجی برنامه‌های بهار سال 90 مخاطبان 63 درصدی داشتیم، یادآور شد: رضایت‌مندی در این فصل از 75 تا 80 درصد است و برنامه‌های بومی و محلی در صدر خواسته‌ها و رضایت‌مندی مردم قرار دارد.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول