اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران خبر داد

افزایش 40 درصدی اجرای طرح‌های دریا در مازندران

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی مازندران از افزایش 40 درصدی تعداد طرح‌های دریا در مازندران خبر داد.

افزایش 40 درصدی اجرای طرح‌های دریا در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، هادی ابراهیمی بعدازظهر امروز در جلسه مسئولان اجرایی طرح سالم‌سازی دریای مازندران با اشاره به واگذاری مسئولیت عملیاتی شدن طرح‌های دریا به بسیج سازندگی اظهار داشت: برای نخستین بار امکانات زیرساختی در طرح‌های سالم‌سازی دریا فراهم شد.

وی با بیان اینکه امسال طرح دوقلوی سالم‌سازی دریا در 48 نقطه ساحلی مازندران عملیاتی می‌شود، تصریح کرد: تعداد طرح‌های دریا در سال 91 نسبت به سال گذشته حدود 40 درصد رشد داشت.

معاون استاندار مازندران هدف از افزایش تعداد طرح‌های دریایی مازندران را تامین امنیت برای مسافران تابستانی اعلام و گفت: اجرای طرح‌های فرهنگی با رویکرد بومی و محلی در سواحل مازندران امسال اجرایی می‌شود.

وی با تاکید بر اجرایی شدن طرح آزادسازی سواحل مازندران گفت: طرح آزاد سازی دریا که از دغدغه‌های جدی دولت در مازندران است باید کاملا اجرایی شود تا زمینه دسترسی آحاد مردم به همه 338 کیلومتر سواحل مازندران فراهم شود.

معاون استاندار مازندران با بیان اینکه همه طرح‌های سالم سازی دریا آماده پذیرایی از مسافران هستند، گفت: در خارج از طرح‌های دریا هیچگونه خدمات امدادی و رفاهی به مسافران ارائه نمی‌شود.

انتهای پیام/ی20

 

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول