اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار سی‌سخت مطرح کرد

بررسی مطالعات طرح تله‌کابین سی‌سخت به دریاچه کوه‌گل

خبرگزاری فارس: شهردار سی‌سخت گفت: برای توسعه صنعت گردشگری در این شهر توریستی، بررسی مطالعات طرح تله‌کابین سی‌سخت به دریاچه کوه‌گل در دست اقدام است.

بررسی مطالعات طرح تله‌کابین سی‌سخت به دریاچه کوه‌گل

عبدالمطلب رهنما امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سی‌سخت اظهار کرد: مقوله گردشگری یک بحث پایدار در پیشرفت اقتصادی بوده و باید به این مهم توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

وی در این خصوص تصریح کرد: مردم و جوانان می‌توانند با توسعه گردشگری و ایجاد طرح‌های مختلف از این زمینه درآمدزایی خوبی‌ داشته باشند و قطعا با گسترش گردشگری مشکل بیکاری جوانان نیز تا حد زیادی برطرف خواهد شد.

شهردار سی‌سخت از طرح‌های مختلف در زمینه جذب گردشگر سخن به میان آورد و افزود: باید پروژه‌هایی احداث شود که مکملی بر زیبایی طبیعت باشند که احداث تله‌کابین از جمله این طرح‌ها است.

وی گفت: قطعا اگر زمینه‌های گردشگری پایدار ایجاد نشود نمی‌توان تضمین کرد که شغل‌های ایجاد شده برای جوانان در این زمینه نیز پایدار بوده و جوانان نیز به شغل‌های پایدار نیازمند می‌باشند نه شغل‌های فصلی و در ایام خاص.

رهنما در این خصوص از اجرای طرح تله‌کابین سی‌سخت به دریاچه کوه‌گل گفت که به تازگی احداث آن توسط شهرداری سی‌سخت مطرح شده است.

 وی افزود: این طرح می‌تواند زمینه‌ساز گردشگری پایدار برای شهر سی‌سخت باشد که اکنون این طرح در مرحله مطالعاتی قرار دارد.

وی در مورد این طرح عظیم عنوان کرد: این تله‌کابین از محل کمپ اقامتی شهرداری سی‌سخت در منطقه بندان شروع می‌شود و با عبور از نوک تپه تل سیاه و تپه روستای دهنو به دریاچه کوه‌گل وصل می‌شود که این مکان‌ها چه در فصل بهار و تابستان و چه در فصول پاییز و زمستان دارای زیبایی خاص و بدیع و جذابی‌ می‌باشند.

شهردار سی‌سخت افزود: این طرح به صورت مشارکتی اجرا می‌شود و در حال حاضر توسط مشاور مطالعاتی در حال بررسی است.

وی خاطرنشان کرد: با احداث این تله‌کابین می‌توان سرمایه‌گذاران زیادی را در زمینه گردشگری جذب کرده و اشتغال در این زمینه نیز پایدار خواهد شد.

 انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول