اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه ریزی استاندار گلستان خبر داد

معرفی 28 طرح صنعتی گلستان برای دریافت وام به بانک‌ها

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار گلستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 28 طرح صنعتی برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شد.

معرفی 28 طرح صنعتی گلستان برای دریافت وام به بانک‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان گلستان، رضا غلامی در نشست با صنعتگران استان، اظهار داشت: میزان تسهیلات این تعداد طرح 39 میلیارد ریال بوده که به بانک‌های ملی، صنعت و معدن و توسعه تعاون معرفی شدند.

وی افزود: این تسهیلات در راستای حفظ اشتغال موجود و یا تکمیل و توسعه ظرفیت واحدهای تولیدی در این استان پرداخت می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار گلستان یادآور شد: پیش‌بینی می‌شود در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، میزان تسهیلات پرداختی به واحدهای تولیدی صنعتی از رشد قابل توجهی برخوردار شود.

غلامی گفت: واحدهای تولیدی که بدهی معوق و چک برگشتی نداشته باشند می‌توانند برای برخورداری از تسهیلات به شرکت شهرک‌های صنعتی استان گلستان مراجعه تا از این طریق به بانک‌های عامل معرفی شوند.

وی با اشاره به اینکه در بحث زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری در استان، 300 هکتار زمین برای واگذاری به متقاضیان سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان وجود دارد، اضافه کرد: سرمایه‌گذاران برای تسریع در امور اداری، بهتر است از طریق مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان اقدامات خود را انجام دهند.

به گفته غلامی در زمان حاضر، سرمایه‌گذارانی وجود دارند که از طریق این مرکز اقدام کرده‌اند و مجوزهای آنان طی مدت یک هفته صادر شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گلستان نیز گفت: تاکنون چهار جلسه کمیته ارزیابی طرح‌های صنعتی برای ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی تشکیل شد.

نیما بیرودیان افزود: در مجموع از ابتدای سالجاری تاکنون 43 طرح صنعتی در این کمیته بررسی شد که از این تعداد 28 طرح صنعتی برای تسهیلات به بانک‌ها معرفی شد.

اعضای کمیته ارزیابی طرح‌های صنعتی را مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی، نماینده سازمان صنعت، معدن و تجارت، نماینده خانه صنعت و معدن و نماینده بانک‌های عامل تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول