اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان خبر داد

معرفی 17500 طرح اشتغال برای دریافت تسهیلات به بانک‎های گلستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: 17 هزار و 500 طرح اشتغال برای دریافت تسهیلات به بانک‎های گلستان معرفی شده است.

معرفی 17500 طرح اشتغال برای دریافت تسهیلات به بانک‎های گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حسین خواجه‎مظفری عصر چهارشنبه در جمع مدیران گلستان اظهار داشت: در سال 1390 برای توسعه مسئله اشتغال جلسات متعدد کارگروه اشتغال با ریاست استاندار و حضور فرمانداران و مدیران دستگاه‎های اجرایی استان انجام شده است.

وی تصریح کرد: در این کارگروها بررسی روش‎ و راهکارهای اجرایی برای تحقق اشتغال، تزریق سرمایه در گردش، شناسایی ظرفیت‎های خالی استان و پیگیری‎ها در راستای نظام استاد شاگردی و برگزاری کمیته‎های توانمندی و مشاوره در دستور کار قرار داشت.

خواجه‎مظفری با بیان اینکه در بررسی طرح‎های اقتصادی و اشتغالزایی 41 کمیته کارشناسی تشکیل شده است یادآور شد: در این کمیته‎ها یک‌هزار و 203 طرح با مبلغ 103 میلیارد ریال با اشتغالزایی 3 هزار و 43 نفر بررسی شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان تاکید داشت: در حال حاضر نیز 932 طرح با اشتغالزایی 17 هزار و 889 نفر در دبیرخانه کاگروه اشتغال آماده دریافت تسهیلات هستند.

وی با اشاره به اینکه 99.2 درصد بررسی توسعه سند توسعه اشتغال گلستان انجام شده است تاکید کرد: بررسی و تشکیل قانون مشاغل خانگی، جلسات متعدد اجرایی و توزیع اعتبارات به تفکیک دستگاه‎ها و شهرستان‎ها صورت گرفته است.

خواجه‎مظفری با بیان اینکه تفویض اختیار به ستاد اشتغال شهرستان‎ها محقق شده اذعان کرد: 17 هزار و 500 طرح با اعتبار 360 میلیارد ریال به بانک‎های عامل معرفی شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان با اشاره به اینکه در پرداخت تسهیلات از سوی بانک‎ها گلستان رتبه خوبی ندارد اظهار داشت: از این تعداد طرح تنها به 3 هزار و 500 طرح اشتغالزایی با اعتبار 72 میلیارد ریال پرداخت تسهیلات داشته‌ایم.

وی راه‎اندازی سامانه رصد و هوشمند کردن این سامانه، پیگیری ماده 103 برای معافیت بیمه‎ای در برنامه چهارم و پنجم توسعه، ساماندهی منابع و مصارف بانک‎ها در خصوص مصارف استانی، تشکیل کمیته مشاوره و توانمندسازی و بخشودگی جرایم 65 واحد مشکل‎دار را از دیگر فعالیت‎های انجام شده در کارگروه اشتغال دانست.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول