اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار جویبار خبر داد

افزایش فضای طرح دریای چپکرود جویبار

خبرگزاری فارس: شهردار جویبار گفت: فضای طرح دریای چپکرود جویبار به نسبت سال گذشته افزایش یافته است.

افزایش فضای طرح دریای چپکرود جویبار

به گزارش خبرگزاری فارس از جویبار، رضا گنجی صبح امروز در جلسه ستاد طرح سالم‌سازی دریا در محل طرح منطقه نمونه گردشگری چپکرود شهرداری جویبار اظهار داشت: ساحل جویبار از بکر‌ترین و سالم‌ترین سواحل استان است و همه ساله در فصول گرم تابستان و بهار میزبان هزاران مسافر از اقصی نقاط کشور است.

وی افزود: شهرداری جویبار در این راستا فضای طرح دریا را برای خواهران و برادران افزایش داده تا مردم از مواهب دریا بهره‌مند شوند.

شهردار جویبار با اشاره به اینکه شهرداری اقدامات آماده‌سازی طرح را به صورت شبانه‌روزی کرده، خاطرنشان کرد: تا اول خرداد طرح دریای چپکرود آماده برای استفاده مسافرین است که برای امسال پارک بازی کودک همراه با ست‌های ورزشی در این طرح نصب شده است.

وی ابراز داشت: 10 واحد اتاقک تابستانه و زمستانه هم در این منطقه احداث شده و برای ایجاد محیط نشاط و سالم برنامه‌های مختلف هنری، فرهنگی، جنگ شادی در مناسبت‌های خاص مذهبی در ایام ولادت ائمه و برگزاری مسابقات ورزشی ساحلی صورت می‌گیرد.

فرماندار جویبار نیز در این نشست گفت: رقابت جذب مسافر در شهرهای ساحلی استان وجود دارد و برخی شهرها که در کنار سواحل واقع شدند توانستند از امکانات شهرداری در راستای زیباسازی سواحل گام بردارند.

امید نیک‌نژاد اذعان داشت: هیچ یک از شهرهای شهرستان جویبار ساحلی نیستند تا از ظرفیت شهرداری برای زیباسازی سواحل استفاده کرد.

وی تصریح کرد: شهرداری جویبار با اقداماتی که انجام داده، طرح ساحلی چپکرود امسال می‌تواند به عنوان بهترین طرح ساحلی استان معرفی شود.

فرماندار جویبار در پایان متذکر شد: امسال در طرح دریا از پلیس همیار به کارگیری نمی‌شود و نیروی انتظامی مسئول نظم و امنیت در طرح را به عهده دارد.

انتهای ‌پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول